Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
projectje
Netjes!!
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
Erg mooie kleur!
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Antwoord
Wow. Op alle vlakken knap.
Antwoord
Gaaf, dan is 't grote aantal jaren best te verantwoorden!
Antwoord
Hoi,

Dank voor jullie positieve reacties! Altijd leuk te lezen dat andere het ook mooi vinden. Nu ga ik dus bezig met de afwerking en ook dat levert wel eens een zoektocht op.
Ik heb 2 voorscherm emblemen die niet helemaal mooi meer zijn en ik heb eens gegoogled en vond zowel van de 144E als de 145E nieuwe emblemen. Helaas niet van de 142E. Nu wil ik die ik heb wat toonbaar maken dus ben ik op zoek naar welke kleur men gebruikte rond de E, ik heb verschillende foto's van nieuwe emblemen gezien en allemaal verschillen ze van kleur door de gebruikte camera's en lichtval. Heeft iemand toevalling zo'n embleem liggen zodat we de juiste kleur kunnen bepalen. Ook vraag ik me af of ik de juiste emblemen heb voor 1971, ik heb emblemen zoals op bijgevoegde foto. Volgens mij zijn die vanaf 1972 gebruikt en hadden de modelen voor 1972 een fijnere uitvoering. Of had men in Amerika dit soort embleem al voor 1971?

Groet,

Mathieu.

[Afbeelding: 145e.jpg]
Antwoord
Zie het project nu pas. Mooie auto, ik vind de kleur er echt bij passen!
Antwoord
jaloers hoor, verdorie..

embleem dat je laat zien is later geloof ik, zal ens in de folders duiken.. 1970/71? Bij mijn weten zijn ze rood op de E's, corresponderend met de rode invul-stickers op de RVS naafdopjes..

ongeveer dezelfde..

en anders deze..

(geen werk..pff succes, die actie ken ik ook pas 3 jr..)
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
zoiets...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Hoi Jambon,

Dank vor je link's, ik ga er nu van uit dat de emblemen die op de auto zaten toen ik hem kocht de juiste zijn. Deze hadden ooit die gele kleur. Dat gele was helemaal weg dus ik ga ze maar "oplappen" todat ik nieuwe vind. Ik ga overigens geen geel of rood gebruiken maar de kleur van de auto, benieuwd hoe dat zal staan.
Oveigens was het vandaag een gedenkwaardige dag, voor het eerst heb ik met de auto een stuk gereden! Tot nu toe had ik nog geen yard gereden met de auto, toen ik hem kocht deed de motor het niet en ben daarna meteen begonnen met demonteren. De motor moet nog beter afgesteld worden en ergens zit nog een piepje maar dat zal ook wel weer lukken. Mijn betere helft heeft enige foto's gemaakt die ik jullie niet wil onthouden.

Groet,

Mathieu.

[Afbeelding: DSC07669.jpg]
[Afbeelding: DSC07671.jpg]
[Afbeelding: DSC07672.jpg]
[Afbeelding: DSC07673.jpg]
Antwoord
Staat mooi recht op z'n wielen. Bijzonder ook dat je deze grille houdt, het moet wel de minst populaire grille ooit zijn. Maar, 1 ding, de ruitewisser met de hoekige arm hoort aan de andere kant.
Omdat bij de oude 140's de linkerruitewisser te ver naar het midden zit heeft Volvo er een aparte, meer geknikte ruitewisserarm voor gemaakt, zodat deze hoger op de voorruit start en zodoende toch het hele blikveld bestrijkt.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)