Berichten: 70
Topics: 5
Lid sinds: Nov 2011
Ik heb het besteld met prefab-kabelboom en opstart-mapping. Volgens Jeroen Bosma is het dan al bijna plug&play en is de project bespreking eigenlijk al niet meer nodig. Maar ik ben van plan om het spul zelf op te halen in Reeuwijk en dan gelijk een project bespreking te doen en dan neem ik m'n laptop ook mee.
Kun je die gegevens van de betreffende signalen niet bij Megasquirt vinden? Of zit daar alweer teveel verschil in?
Welke tuner software gebruik jij?
I'm not saying we should kill all the stupid people in the world, I'm just saying we should remove the warning labels from everything and let the f@#king problem take care of itself.
745 '86 B200E DD, 945 '96 2,3IC Parts car, Chevy Suburban '75 V8 350cui project car, Suzuki TL1000S '97, Suzuki GSX-R 750 '86, Suzuki GT500 '77
Berichten: 2.832
Topics: 52
Lid sinds: Sep 2008
Vraagje, moet je nou nog betalen voor die projectbespreking? Dat was in het verleden zo namelijk. Dat vond ik erg slechte reclame.
Berichten: 11.644
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
6 May 2012, 14:43
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 6 May 2012, 15:20 door Jambon.)
Volvo 142 B23 schreef:Vraagje, moet je nou nog betalen voor die projectbespreking? Dat was in het verleden zo namelijk. Dat vond ik erg slechte reclame.
daar denk ik ook net aan, of niet maar is er geen tijd inclusief 20x telefoon en afhalers..
aangezien er dus ook Duitse info is, ben ik maar ens gaan zoeken in het Duitsch.. en dat dan weer vergoogled.. soms..
[URL="http://megasquirt.de/msforum/viewtopic.php?f=2&t=1486"]http://megasquirt.de/msforum/viewtopic.php?f=2&t=1486
http://www.fiat-uno-ig.de/forum/index.ph...eadID=9570 [/URL] met een verwijzing naar.. [URL="http://www.msefi.com/index.php"]http://www.msefi.com/index.php
.[/URL].zo kun je nog wel verder zoeken en vinden.. opvallende dat de discussies ongeveer overal dezelfde wending neemt..
Berichten: 70
Topics: 5
Lid sinds: Nov 2011
Inderdaad, de discussies gaan vaak over hetzelfde. Vandaar ook mijn vraag. De negatieve verhalen ken ik ondertussen wel.
Ik zal wel voor de project bespreking moeten betalen en dat vind ik ook helemaal niet erg als dat de kans van slagen groter maakt.
Daarom heb ik er ook een prefab kabelboom en een start-mapping bij besteld. Dan betaal je wat meer, maar het installeren en opstarten wordt er veel gemakkelijker van. Ik zou denk ik zelf ook wel een kabelboom kunnen maken, het gereedschap heb ik wel, maar dan zou ik wel de project bespreking bij BS Autotune doen, zeker als je zoiets nog nooit eerder hebt gedaan. Ik ben ook maar een hobbyist en heb op dit gebied weinig ervaring.
Jeroen Bosma geeft ook duidelijk op z'n website aan dat dat z'n werkwijze is en dat ie weinig tijd heeft om de hele dag telefoontjes te beantwoorden. Daar kan hij ook niet van leven... En hij zegt dat hij beter een project 1 op 1 kan bespreken dan dat ie klakkeloos een schema mee geeft, valt ook wel wat voor te zeggen...
Ik ben van plan het systeem eerst als bi-fuel op de B200E in mijn 745 te bouwen. De K-jet vervang ik dan voor een L-jet spruitstuk. Dan heb ik nog een 945 voor onderdelen staan met een B230FK die d'r later in komt. Dan komt er ook een boostcontrol en een DIS bobine bij op. Dit heb ik al bij de prefab kabelboom besteld.
Dat is het plan, nu nog uitvoeren...
I'm not saying we should kill all the stupid people in the world, I'm just saying we should remove the warning labels from everything and let the f@#king problem take care of itself.
745 '86 B200E DD, 945 '96 2,3IC Parts car, Chevy Suburban '75 V8 350cui project car, Suzuki TL1000S '97, Suzuki GSX-R 750 '86, Suzuki GT500 '77
Berichten: 2.832
Topics: 52
Lid sinds: Sep 2008
Nou ja. Erg veel mensen met echte ervaring zijn er ook niet hier. Daarom des te mooier als je je kennis/ervaringen wil delen met ons.
Berichten: 11.644
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
jammer dat je aan de andere kant van de natie woont...
Berichten: 70
Topics: 5
Lid sinds: Nov 2011
Dat gaat goed komen, met internet en e-mail kom je al een heel eind. Enne... zover is Friesland nou ook weer niet...
I'm not saying we should kill all the stupid people in the world, I'm just saying we should remove the warning labels from everything and let the f@#king problem take care of itself.
745 '86 B200E DD, 945 '96 2,3IC Parts car, Chevy Suburban '75 V8 350cui project car, Suzuki TL1000S '97, Suzuki GSX-R 750 '86, Suzuki GT500 '77
Berichten: 11.644
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Volvo dude schreef:Dat gaat goed komen, met internet en e-mail kom je al een heel eind. Enne... zover is Friesland nou ook weer niet...
.. om fijn te kunnen meekijken en denken zeg maar.. pokke end fietsen hoor..
Berichten: 70
Topics: 5
Lid sinds: Nov 2011
Aah... nee... met de fiets red ik het ook niet. Mischien met twee overnachtingen...
I'm not saying we should kill all the stupid people in the world, I'm just saying we should remove the warning labels from everything and let the f@#king problem take care of itself.
745 '86 B200E DD, 945 '96 2,3IC Parts car, Chevy Suburban '75 V8 350cui project car, Suzuki TL1000S '97, Suzuki GSX-R 750 '86, Suzuki GT500 '77
Berichten: 104
Topics: 17
Lid sinds: Feb 2009
mijn kdfi ligt met een afgefakkelde igbt nog ergens in de schuur te slingeren. heb er nu kms op zitten. werkt perfect. met boost control, widebandlambda en dis bobine en lpg injectie. heb de 200kw dampgasinjectie set van bs erop zitten. pas op de testbank geweest en zit nu op 212pk. vanaf de 4500rpm wordt het mengsel arm en staan de injectoren100%dutycycle.
ga nu ff een metertje in de dampgasslang maken om te kijken wat de gasdruk onder turbodruk doet.