Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C 90. primeur !
en toch herken je er een Porsche in. Ik weet nog wel dat ik dat ding voor het eerst in het wild zag, ik wist niet van zijn bestaan maar ik zag meteen dat het een Porsche was. (Het stond er ook op, dat scheelde natuurlijk wel.)
Antwoord
Die Cayenne en ook dat ding van VW zelf zien er toch uit als een opgeblazen golf :roll: Ik vind ze gewoon lelijk.
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers
Antwoord
Auto's veranderen, dat is gewoon de markt.
De tijd en wat na-aperij.
Ik vind dat je wel stijl kenmerken blijft zien bij de verschillende merken, zoals grill, koplampen, achterlichten, C stijl (bmw) enz.
ook de aerodinamica heeft auto's meer op elkaar doen lijken.

Met natuurlijk de pioniers de audi 100 en de ford sierra
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
DS??( meedraaiende koplampen, actieve vering)
Peugeot??( vooral de Familiale& de half automatisch koppeling)
Volvo?? (actieve veiligheid)
Fiat??( als eerste een "ruimte wagen", Multipla, maar dan wel leuk)
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
PP schreef:Fiat??( als eerste een "ruimte wagen", Multipla, maar dan wel leuk)

IDD ! weet je dat dat een van de meest ondergewardeerde auto's is.
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
In ieder geval zeer karakteristiek... jammer dat ze hem nu een beetje "gewoner" hebben gemaakt...
Antwoord
John242 schreef:
PP schreef:Fiat??( als eerste een "ruimte wagen", Multipla, maar dan wel leuk)

IDD ! weet je dat dat een van de meest ondergewardeerde auto's is.
prcs: Big Grin
[Afbeelding: multipla8bp.th.jpg]
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Ja die , waar de achterkant de voorkant is.... :lol: :lol: :lol:
Antwoord
gaaf man 8)

doe der maar 1

over 15 jaar , dan heb ik het geld wel bij elkaar gespaard denk ik :lol: :lol:
Antwoord
Robbert242DL schreef:Vind het wel een leuk ontwerpje. Zou hem elf nooit willen hebben die C90. Hooguit een dag om een keer mee gereden te hebben.

Ik ook, als de Volvo voor een beurt weg is of zo......
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)