28 February 2012, 18:41
DopdeDouwer schreef:Ziet er goed uit! NA of een B204FT?
Ik had gedacht dat de motor wel op originele steunen zou kunnen staan (redblok = redblok), maar dat is niet zo dus?
En heb je het vliegwiel van de B2?4? niet nodig voor de aansturing? Of skip je het LH systeem?
Je hebt vast ook wel het topic van cameron gezien op TB, ben benieuwd wat jij voor moois je bij het inlaatspruitstuk gaat maken. (90graden naar beneden of een turbo inlaat)
Op dit moment wil ik proberen het tijdelijk allemaal zo aan de praat te krijgen. Zal dus waarschijnlijk wel een 90 graden bocht worden.
Qua motormanagement komt er een standalone op. Een Link G4 in dit geval.
Het is geen turbo motor en ja het blok is anders aan de buitenkant dus passen B2X(0) steunen niet. Dit heeft o.a. met de balans assen te maken. Aan de uitlaat kant zit deze op de plek waar bij een B2X(0) de steun zit. De inlaat kant steun in wel anders maar de hoek en hartlijn is wel hetzelfde als de B2X(0). De B234 gebruikt aan deze kant een dikker motor rubber maar deze is wel weer goed pas te maken op de 200 subframe steun.