Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Binnenkant tectyleren/conserveren met een 360 graden nozzle.
Bij Rustbuster heb ik onderstaand spuitje gekocht. Hoewel ze deze specifiek voor Fertan producten hebben, past hij op elke flacon die in het keukenkastje te vinden is. Ideaal!
Voor de kosten hoef je het niet te laten, €8,95,- Stukken goedkoper dan luchtgereedschap.
[Afbeelding: a98b4d06.jpg]

Ik ga bij de Combi hiermee alle balken conserveren. Een mix tussen menie en Owatrol.
Groeten, Boele
Antwoord
ik heb ook bij RB een dergelijke gekocht voor de compressor, wel oppassen dat ie niet knikt want dan blijft ie dat doen..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Die had ik ook gekocht, voor Fertan, maar vond het niet fijn werken. Ik heb er ook 1 gekocht voor op de kompressor en die sproeit in ieder geval zodat het overal komt. Met deze komt er aan twee kanten een stroompje uit, kost veel vloeistof en komt dus niet overal.
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
Nog tips waar je ze kan halen voor de compressor?
Antwoord
Brezan, die schroef je op zo'n tectyl bus, ik heb er wel een foto van, moet ik ff zoeken. En anders mag je 'm wel ff lenen.
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
ik heb een complete bus met greep en slang, eerst ff op een warmhoudplaatje, wordt eea nog dunner.. (ff niet opletten en het staat te koken..)
Antwoord
Foto's svp....
Groeten, Boele
Antwoord
vanaf hier heb ik wat gevonden..
Antwoord
Jambon schreef:vanaf hier heb ik wat gevonden..

Mooi spul! Hoeveel liter NAS heb je er in gespoten? Even gekeken, bekers zijn knap duur..
Groeten, Boele
Antwoord
Boele schreef:Mooi spul! Hoeveel liter NAS heb je er in gespoten? Even gekeken, bekers zijn knap duur..
zeker weten doe ik het niet meer, maar bij elkaar verwacht ik iets van 3+ bussen, als je zelf aan de gang gaat ben je geneigd te overdrijven, ik heb die slang dus overal waar mogelijk en niet mogelijk is ingevoerd en ws te langzaam doorgehaald, dan gaat het vanzelf op ja, streep dat weg tegen gÃÃn rottigheid van binnen uit, dan mag het van mij wel een litertje extra kosten..

Naderhand trouwens nog een doos van hetzelfde materiaal voor minder overgenomen, ik heb voor 3 auto's genoeg (en dat komt mooi uit..) voor de (gokje) resterende 35-40 jr..

de beker met toebehoren (en straalgrit etc.) heb in vgs mij bij Cranenbroek gehaald, soort Boerenbond, zit maar op een paar plaatsen in NL.

Als je wilt mag je eea lenen, neem je ook het warmhoudplaatje mee, alleen de slang zal ws voor het handige vv moeten worden, kun je r ook een langere van maken...
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)