Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dubbele postings
Valt me sinds vandaag op dat zowel op mijn iphone als thuis op de laptop een bericht plaatsen lastig gaat. Duurt lang voordat je weer in het juiste scherm zit en ik heb dan 2 berichten.
Antwoord
Idem hier, heb het ook al een tijdje. Op m'n iPhone in Tapatalk en in Safari.
Snelle reactie is dus lang wachten en daarna een popup waarbij je op "verlaat pagina" moet klikken.
[ATTACH=CONFIG]3528[/ATTACH]

Bijlagen Afbeeldingen

Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl
Antwoord
Idem hier, heb het ook al een tijdje. Op m'n iPhone in Tapatalk en in Safari.
Snelle reactie is dus lang wachten en daarna een popup waarbij je op "verlaat pagina" moet klikken.
[ATTACH=CONFIG]3528[/ATTACH]

En dan ook nog de melding

[h=3]De volgende fouten deden zich voor bij jouw indiening[/h]
  • Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 10 seconden.
Antwoord
Heb het ook gezien, aan de dubbele posts (al dan niet verwijderd). Er wordt achter de schermen aan gewerkt.
Wat mij wel opvalt is dat het dezelfde gebruikers zijn, onder andere jullie 2, en andere gebruikers er geen last van lijken te hebben.

Ik gebruik W7+Firefox en heb nog niets gemeld.

Mag ik vragen welke browser jullie gebruiken, wellicht dat dat helpt bij het zoeken naar een oplossing.

Ik heb het topic overigens van naam gewijzigd; het dubbel posten komt ook voor bij nieuwe topics; die worden dan per ongeluk dubbel geplaatst.
Antwoord
Dank, laat maar weten als ik nog wat kan testen/proberen. Ik werk doorgaans in Safari (op de Mac) en heb versie 7.1
Antwoord
testje.. want het is mij ook recent overkomen. Zul je zien dat het nu niet het geval is...

en jawel.. krijg het pop up schermpje nog steeds.

werk hier op windows 7 met chrome met laptop van werk.

Vanaf m'n Iphone heb ik een leesbril nodig dus doe ik niks posten!!
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Antwoord
Test.Bij mij ging het ook fout via tapatalk.
Antwoord
Ik krijg nog steeds een foutmelding. Moet uit taps talk en als ik dan weer inlog staat mijn melding er ineens wel
Antwoord
Dopski schreef:Wat mij wel opvalt is dat het dezelfde gebruikers zijn, onder andere jullie 2, en andere gebruikers er geen last van lijken te hebben.

Ik heb er nu ook last van met tapatalk. Op Chrome zal ik volgende week proberen.

Probleem uit zich als volgt: bericht plaatsen duurt heeeeel lang. Uiteindelijk ga ik dan maar terug naar de 'tijdlijn' zonder dat het bericht gepost is. Echter als ik dan de tijdlijn refresh staat mijn bericht toch gepost. Tapatalk geeft dan wel een melding dat de post mislukt is :-S.
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Antwoord
Hier ook vertraging met posten en pop-up zoals oudevolvo laat zien. Als je de pop-up met het kruisje wegklikt wordt het bericht niet dubbel geplaatst, duurt wel een paar seconden voor het bericht zichtbaar is. W7+Chrome (versie 37.0.2062.124 m)
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)