Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gespot
Paul,

Welke kant van nijmegen zit je ?
Zit zelf ook nabij Nijmgen, maar dan aan de goede kant ( brabant )!

Anders moet je eens een keertje langskomen in de werkplaats, in Milsbeek, enkele minuten van nijmegen af

Greetz

Pistonpen paultje schreef:Klopt! Blauwe 245 op minder hoge snelheid...Dacht dat t daarzo 100 was.

Nee ik kom niet uit de regio. Ik ben momenteel woonachtig in omg. Nijmegen. Ik was naar een Volvo 960 wezen kijken. Maar die bleek ineens al verkocht te zijn. Grrr....!
Antwoord
Zojuist bij mij in de straat. Een 244, met rood-witte achterlichten en Multi-X wielen. Iemand van ici?

[Afbeelding: photo170112142818.jpg]
Antwoord
een echte Sherlock Holmes.. (weet je zeker dat ze je niet gezien hebben..?!)

wie niet horen wil...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Haha en die XC70 komt er volgens mij nog schadevrij vanaf ook!
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
Jambon schreef:een echte Sherlock Holmes.. (weet je zeker dat ze je niet gezien hebben..?!)
Ik was onderweg naar de Appie, en had geen zin om de straat over te steken en uitgebreid foto's te maken.
Antwoord
Cojones schreef:Ik was onderweg naar de Appie, en had geen zin om de straat over te steken en uitgebreid foto's te maken.
..hmmm, maar je hebt wel die 2 betrapt die aan de fiets staan te morrelen...
Antwoord
Schering en inslag hier hoor. Junks verkopen netjes krantjes hier, maar die bejaarden... Moe word je er van.
Antwoord
Niet zoveel 164's hier he? Kwam er vanochtend een tegen vlakbij AA Autoservice in Delft.
Mijn 142 moest voor de APK. Keurmeester: grappig, ik heb er net ook zo een gekeurd...
Antwoord
keter schreef:Niet zoveel 164's hier he? Kwam er vanochtend een tegen vlakbij AA Autoservice in Delft.
Mijn 142 moest voor de APK. Keurmeester: grappig, ik heb er net ook zo een gekeurd...
what's in a name en zo... (gisteren nog geweest..)
Antwoord
AA autoservice, daar worden geloof ik alle oldtimers uit de regio gekeurd.. en met rede.
mag niets zeggen want de mijne gaat er de eerst volgende keuring ook heen.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Photo Gespot: Welk type velg? gerbenvdlindeu 9 9.895 13 November 2018, 00:22
Laatste bericht: UraniumFever
  bijzondere auto's op de weg gespot, maar geen Volvo's PP! 13 11.349 20 February 2008, 16:10
Laatste bericht: Dirk242

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 11 gast(en)