Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vrijdag is het zover!!
erik1970 hoe ging die in Zwolle, ook een beetje easy? wat heb je gekocht?
Antwoord
Frihet schreef:erik1970 hoe ging die in Zwolle, ook een beetje easy? wat heb je gekocht?
Frihet schreef:erik1970 hoe ging die in Zwolle, ook een beetje easy? wat heb je gekocht?

in zwolle ging het goed. was er om 15.45. heb me gemeld. na een paar minuutjes kon ik binnenrijden. auto werd heel kort bekeken en er werden voornamelijk papieren ingevuld. toen de man van het rdw nog bezig was ben ik naar het loket van de belastingdienst gelopen. dat was iets over vier uur. de man achter de balie wilde net naar huis. dus snel even een vraag gesteld. maar ja, hij had al lang thuis moeten zijn, het is al laat..... pff en toen kwam ik ook nog met een vraag. heb alle papieren afgegeven. aangegeven dat de man van het rdw de c02 uitstoot nog even moet berekenen ivm de bpm. maar de belastingambtenaar was gelukkig zo vriendelijk om zonder slag of stoot te constateren dat er volgens hem geen bpm betaald hoefde te worden gelet op bouwjaar '89. want hij had die middag ook een auto uit 1991 gehad en die hoefde ook geen bpm te betalen. nou ja, ook goed wat mij betreft. dus met de papieren van de rdw man naar het rdw loket gelopen, briefje meegekregen voor de ambtenaar en daar afgegeven. daarna kon de overwerkende ambtenaar gelukkig naar huis. dat was afgelopen maandag. met een beetje geluk heb ik het kenteken morgen in huis. ik heb ook al vast met brezan gebeld. als ik het kenteken 's ochtends aan hun doorgeef, heb ik tegen de middag de kentekendelen. dat gaat dus lekker snel.

ik heb overigens een donker grijze volvo 240 sedan gekocht uit duitsland. komt oorspronkelijk uit zwitserland. de auto heeft een eenvoudig stoffen bekleding, maar ziet er als nieuw uit. het is een 2.3 met 4 traps automaat. rijdt erg lekker en heeft een b230f motor (redblock...heb ik hier op het forum wel eens voorbij zien komen). de auto ziet er goed uit, geen roest, geen krassen. is hier en daar overgespoten. moeten een paar kleine dingetjes aan gebeuren en dan is hij helemaal toppie.
Antwoord
Daar zien we graag foto's van! En je mag blij zijn met het stoffen interieur. Veel minder slijtage gevoelig dan leer. En blijf lekker hier op het forum kijken zou ik zeggen, dan leer je de 240 een stuk beter kennen!
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
hey frihet, nog vergeten te zeggen. mooie auto! erg leuk zo met die dakreling of hoe noem je die dingen. ziet er nog goed uit zo te zien.

wellicht volgen er nog foto's yellow, eerst moet hij gepoetst worden en er moet nog wat aan gebeuren. en ik moet ook nog aan de studie. ik hoop binnen een week of drie klaar te zijn met de grootste drukte en dan kan ik wat meer tijd aan mijn bolide besteden... ik zal zeker op het forum blijven surfen, als leek steek ik er zeker wat van op.
Antwoord
Inmiddels 2 boetes gehad vanwege geen geldige APK en al 2x bezwaar bij CJIB gemaakt. Vandaag maar even naar RDW gebeld, schijnt niet goed te gaan met de invoer
van de overname buitenlandse apk ze gaan het direct oplossen. O ja nog tegoed de kleur is Zilver Groen Metallic 403.1
http://www.mijnalbum.nl/Album=PEKMKJMV
Over 2 weken gaat mijn Volvo voor 2 weken terug naar Spanje (Barcelona) hoop voor die tijd de airco klaar te hebben en tegen 2 beige kaartenbakken aan te lopen voor het gebruikgemak, deze zijn er uitgesloopt maar erg handig voor het opbergen. O ja ook de antenne was eraf wie o wie kan me hieraan helpen.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  T'is eindelijk zover a.huis 37 13.851 14 April 2009, 23:17
Laatste bericht: a.huis

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)