Topics: 60
Dan betaal je al twee keer zo veel als wat je voor een heel erg nette 240 hoeft te betalen, en dan heb je er nog een waar niemand naar omkijkt en waar alleen de kenners van weten wat voor iets het is..
Topics: 74
Het enige waarom mensen zouden omkijken naar een 240 is dat ie zoveel lawaai maakt haha
Topics: 26
Yellow240 schreef:Dan betaal je al twee keer zo veel als wat je voor een heel erg nette 240 hoeft te betalen, en dan heb je er nog een waar niemand naar omkijkt en waar alleen de kenners van weten wat voor iets het is..
Dat is vaak bij iets exclusiefs. Het zou wat wel waard vinden als die geheel origineel was gebleven.
Dit dit geval is de prijs ook iets te hoog.
Topics: 7
Al zou 'ie origineel zijn: bijna 13k voor een ex-schadebak is teveel.
Topics: 60
Ik vind een zeer nette 240 niet meer waard dan €6000,- Het zijn geniale auto's, maar het zijn geen extreem zeldzame Porsches o.i.d. Dat zulke bedrijven er hun geld mee verdienen snap ik helemaal, maar ze vragen soms zo'n absurd hoge prijzen voor auto's die je voor de helft van de prijs bij een particulier koopt..
Yellow240 schreef:Ik vind een zeer nette 240 niet meer waard dan â¬6000,- Het zijn geniale auto's, maar het zijn geen extreem zeldzame Porsches o.i.d. Dat zulke bedrijven er hun geld mee verdienen snap ik helemaal, maar ze vragen soms zo'n absurd hoge prijzen voor auto's die je voor de helft van de prijs bij een particulier koopt..
Ik denk dat in je eerste zin je persoonlijke reden de duidelijke afbakening weergeeft.
Daarna is dat alleen maar ter bevestiging.
Ik heb dat met kunst ook. Wat vind ik het waard. De rest zijn superlatieven.
Ik denk dat Schampers er aardig wat geld heeft ingestoken en dat zal hij er wel uit willen hebben. Weet niet hoe groot de schade eerst was. Weet wel dat er ook roest in het spel was. Maar alleen liften op het nr 445.....
Ik speur al jaren samen met Ted Hauer naar Volvo's uit deze serie en de prijzen zijn vaak in deze trend. Maar ze niet allemaal zijn dat waard.
BartWillem schreef:Al zou 'ie origineel zijn: bijna 13k voor een ex-schadebak is teveel. 
ex-schade bak is een ruim begrip. Weet niet hoe groot de schade was, weet wel dat er ook roest in het spel zat.
Bij origineel versta ik ook een kloppende en aantoonbare onderhouds-miles historie aanwezig.
Topics: 288
volvorider schreef:Ik heb dat met kunst ook. Wat vind ik het waard. De rest zijn superlatieven.
daar kwam ik nog een opmerking tegen, op gegeven moment wordt de waarde van iets overstegen door hetgeen men er voor wil en kan betalen, dat laatste kan de waarde dus ruim overstijgen terwijl dat dus niet bepaald dat iets daadwerkelijk "meer waard wordt".. wordt op gegeven moment bepaald door "willen hebben" en kunnen veroorloven..
Jambon schreef:daar kwam ik nog een opmerking tegen, op gegeven moment wordt de waarde van iets overstegen door hetgeen men er voor wil en kan betalen, dat laatste kan de waarde dus ruim overstijgen terwijl dat dus niet bepaald dat iets daadwerkelijk "meer waard wordt".. wordt op gegeven moment bepaald door "willen hebben" en kunnen veroorloven..
Vraag en aanbod.....
Topics: 10
262C ‘78 | Amazon Combi ‘67 | V90 ‘98 | 245GLT ‘87 | 245GL ‘78 | 244GL Classic ‘93 | 245GL Classic ‘93 | 244GL ‘86 | 1800ES ‘73 | Saab 9-3 2.0T Cabrio ‘07 | XC70 2.5T ‘05 | XC70 2.5T ‘04 | XC90 V8 ‘07 | 245GL ‘82 | 265GLE ‘78 | 245DL ‘76 | 745GLE ‘86 | V90 T6 CC OR '19