Berichten: 678
Topics: 13
Lid sinds: Feb 2009
Drk schreef:De bruine heeft achter van die oppompschokbrekers (zit zo'n metertje in de kofferbak, jeweet). Kan ik die gewoon laten zitten i.c.m. verlagingsveren of heeft het dan totaal geen effect?
Beetje laat... Is geen probleem. De rijhoogte pas je aan door er meer lucht in te pompen. Als je er dus geen lucht in doet (wel de minimum druk aanhouden (1,4 bar), anders zijn ze zo kapot) bepalen je veren de hoogte. Je hebt de mijne gezien: ik heb ze er ook onder zitten.
`88 245, B230K, M47
Berichten: 891
Topics: 39
Lid sinds: May 2010
Vandaag was het moment daar, na 13 jaar weer naar de APK.
Afgekeurd op een lekke hoofdremcilinder.
Om 16:15 de auto opgehaald, om 16:45 stond hij weer voor de deur met een "nieuwe" (uit het rek) hoofdremcilinder.
16:59 goedgekeurd.
Berichten: 11.638
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
Berichten: 891
Topics: 39
Lid sinds: May 2010
Nee, met een tip van de garagist de HRC weten te wisselen zonder te ontluchten. Remt perfect.
Berichten: 11.638
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
mooi.. gratis tip, ook mooi..
Berichten: 478
Topics: 5
Lid sinds: Mar 2008
Nu nog even verzekeren ;-)
(wss loopt het systeem achter...)
760 | Groen | Snel
Berichten: 891
Topics: 39
Lid sinds: May 2010
Inderdaad. Vanmorgen gedaan.
Berichten: 2.851
Topics: 60
Lid sinds: Sep 2010
Tof! Nu maar hopen dat deze beter bevalt dan de blauwe!
Berichten: 2.851
Topics: 60
Lid sinds: Sep 2010
Heb je trouwens ook foto's van het interieur?
Berichten: 939
Topics: 18
Lid sinds: Apr 2010
Wanne lochte marie bende gij,,
Werkt ie even zo hard door dat ik er niks van hoor.
Lekker, ik wil m binnenkort wel ekkes zien baaske!
Gefeliciteerd!
245L VAN