Berichten: 1.451
Topics: 16
Lid sinds: Apr 2009
3 November 2011, 09:51
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 November 2011, 09:57 door frox.)
Mooi spruitstukje!
Maar qua flow is / lijkt het me beter dat cil 1&2 en 3&4 in elkaar overlopen?
Je gaat toch wel dat kleppendeksel van de blauwe overzetten?
(of mis je dan die vacuumaansluiting?)
Berichten: 11.642
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
dit spruitstuk is voor hogere toeren..
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
nice!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Berichten: 658
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2008
Mag dan weer niet klagen. Da mag dan nie.
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
leuk die bruine 244. jammer dat de B200F+T niet aan de verwachtingen heeft voldaan, neem aan dat die toch wel snel zat was?
Drk schreef:Nee, spaghettispruitstuk, vervolgens zelf 2,5"pijp naar achter bakken. Als eindemper een universele 2,5" Simons die ik nog heb liggen.
Spruitstuk:
![[Afbeelding: ex240_1s.jpg]](http://www.mickegron.se/delar/ex240_1s.jpg)
zelfde header hebben we op de 745, loopt erg mooi er mee. Goed spul!
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 891
Topics: 39
Lid sinds: May 2010
Jambon schreef:dit spruitstuk is voor hogere toeren..
Met deze opmerking bederf je het feest. Ik kom nooit boven de 2500 rpm.
Berichten: 6.717
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
3 November 2011, 22:47
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 November 2011, 22:47 door Dopski.)
Drk schreef:Met deze opmerking bederf je het feest. Ik kom nooit boven de 2500 rpm.
Als biker moet je beter weten;
JWZ.
Berichten: 1.716
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2011
Berichten: 891
Topics: 39
Lid sinds: May 2010
Inderdaad + ik reed een ouwe ***len boxer. Om niet buiten de boot te vallen dien je daarmee ook altijd bejaard te rijden.
Berichten: 2.450
Topics: 125
Lid sinds: Dec 2006
4 November 2011, 09:15
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 November 2011, 09:41 door skidje.)
Jw240 schreef:leuk die bruine 244. jammer dat de B200F+T niet aan de verwachtingen heeft voldaan, neem aan dat die toch wel snel zat was?
zelfde header hebben we op de 745, loopt erg mooi er mee. Goed spul!
Oh ja? Zou dat op een B230E een leuke verbetering geven? (op gas!)
Is dat overigens RVS? En wa kosda/Waar?
Edit: Zag ik de foto link iets naar een zwaadse folkracer verwijzen. info gevonden!
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..