17 October 2011, 22:15
YEah!
245L VAN
|
Volvo Klassieker Beurs 2011
|
|
17 October 2011, 22:20
henqui schreef:Inderdaad Jos, ik vond het ook erg jammer dat dat soort kraampjes er niet veel waren. Zondags was het trouwens erg rustig, toen ik (voor vieren) naar huis ging, stonden er niet veel auto's meer op de P. Als ik het vergelijk met andere jaren stond er de hele dag niet veel op de parkeerplaats, Hendrik.
Groeten van Frans
17 October 2011, 22:20
Okaaaaaay!!!
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
17 October 2011, 22:22
Het was zondag in vergelijking met zaterdag hartstikke dood..
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
17 October 2011, 22:26
Zondag was inderdaad een stuk minder druk dan vorig jaar en vooral de laatste drie uren van de beurs was het een beetje saaie boel.
Misschien dat sommige mensen de nieuwe locatie nog niet wisten....
17 October 2011, 22:32
Mee eens Carlo (VOMD), eens een goede kofferbakmarkt organiseren op een zaterdag/zondag in het voorjaar, gewoon in de buitenlucht op een mooie locatie.
18 October 2011, 06:44
jos245 schreef:Enfin, het was een mooie beurs maar VEEEEEEEEEEEEEEL te commercieel. Bij een Volvobeurs zie ik voor me een paar Volvo bedrijfsjes (niet die universele schroefboertjes en olieboertjes) en veeeeeeeel kofferbakverkoop en particulieren die hun garage leegtrekken. Paar keer rondgelopen maar en lag werkelijk vanaf vrijdagochtend niets boeiends tussen. Kaartenbakken voor de 240 voor 90 euro p/s, kom op zeg!!! Haynes boeken voor 40 euro, of ze allemaal gek geworden zijn! ongeveer de tekst van jos heb ik gisteravond al naar de organisatie geventileerd
18 October 2011, 06:51
BartWillem schreef:That reminds me: ooit op pad geweest met een rechtsgestuurde net-gerestaureerde 1800S (moest naar een keuring), dat was best een avontuur!Kan ik over meepraten (en ook de spiegel aan onze normale bestuurderskant!!!!!)
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A 244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L 944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht) P1800ES 1972 Blauw Volvo toch ..
18 October 2011, 06:58
Drk schreef:Nou, een GT die er niet uit ziet voor meer dan 10K. Bizar. Vond trouwens dat er veel 242 GT's waren. Die ene naast de zwarte (rotte) 245 Turbo had hele slecht opgelapte wielranden en heeft volgens mij recent op een veiling gestaan met dien Turbo. Die van Carlo zag er leuk en origineel uit met nagenoeg geen roest volgens mij. Buiten stond ook een "gebruikt" exemplaar maar best aardig volgens mij. Vraagprijzen zijn bedoeld voor die ene koper. Indien je geen interesse heb moet je gewoon doorlopen.. (Maar Drk.. T gaat inderdaad nergens om!)
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A 244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L 944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht) P1800ES 1972 Blauw Volvo toch ..
18 October 2011, 09:08
Die zwarte 245 Turbo en GT hebben niet bij de welbekende Intovolvo/Print Promotions-veiling gestaan, maar die 245 Turbo hoorde er wel te staan (was namelijk van Paul V. maar heeft 'ie uit die inboedel weten te trekken). Van die 245 Turbo klopte wel meer niet overigens: "100% origineel en met origineel Nederlands kenteken" en toch een USA-front hebben met oude voorschermen maar wel weer nieuwe bumpers. Of ze hebben 't later gewoon erop gezet en snel overgespoten maar de bodem vergeten aan te pakken.
Die 242 GT die er naast stond staat al enkele beurzen lang te koop schijnbaar.
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|