Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
trajectcontrole...
#11
Hoe onzinnig ook, er is een regel en die wordt ook duidelijk aangegeven.
Als je je er niet aan houdt, dan zijn de gevolgen ook voor jou.
Toch?

Anders is het bij de plaatsen met borden als: 120: van 6-19uur, bij gesloten spitsstrook.
Is dat tussen die tijden EN / OF gesloten?
Wat indien open buiten die tijden?

Ja, die dynamisch aanduiding geeft dat dus aan. Maar die zou die complexe statische borden dus sowieso al overbodig maken....
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
#12
Hoe onzinnig ook, er is een regel en die wordt ook duidelijk aangegeven.
Als je je er niet aan houdt, dan zijn de gevolgen ook voor jou.
Toch?

Anders is het bij de plaatsen met borden als: 120: van 6-19uur, bij gesloten spitsstrook.
Is dat tussen die tijden EN / OF gesloten?
Wat indien open buiten die tijden?

Ja, die dynamisch aanduiding geeft dat dus aan. Maar die zou die complexe statische borden dus sowieso al overbodig maken....
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
#13
ligt het aan mij of zie ik dubbel..?

ligt het aan mij of zie ik dubbel..?
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#14
Jambon schreef:ligt het aan mij of zie ik dubbel..?

ligt het aan mij of zie ik dubbel..?

dubbel... ?

dubbel... ?
Antwoord
#15
Hoe onzinnig ook, er is een regel en die wordt ook duidelijk aangegeven.
Als je je er niet aan houdt, dan zijn de gevolgen ook voor jou.
Toch?

Anders is het bij de plaatsen met borden als: 120: van 6-19uur, bij gesloten spitsstrook.
Is dat tussen die tijden EN / OF gesloten?
Wat indien open buiten die tijden?

Ja, die dynamisch aanduiding geeft dat dus aan. Maar die zou die complexe statische borden dus sowieso al overbodig maken....
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
#16
patrick2wd schreef:dubbel... ?

dubbel... ?

Triple nu

Mijn tapatalk app doet of t niet werkt, zegt dat t niet werkt en als je dan nogeens send drukt, dan staat t er 3 keer

Overigens gisteren idem. Maar met resultaat 0 keer

Benieuwd hoeveel dit wordt
;-)

Maar bij deze excuses voor de herhaling.
Of , i apologize for the constant repetition in this topic. I apoplpgize for the...

( vrij naar Monty Pythons flying circus)
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
#17
1 keer maar!

And now for something completely different, trajectcontrole...
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
#18
mooi..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#19
In onze "rechtstaat kom je niet echt ver "zeker niet als je te hard rijd op een 5 baans weg, de snelheid zal wel met geluidsoverlast te maken hebben! Maar ben het eens met dat onze regering en de vorige zeer in concequent bezig is: Willen wel dat men 130 kunnen rijden en aan de andere kant oldtimers belasten omdat deze zo het milieu vervuilen, terwijl juist het omslag punt van vervuiling bij een snelheid van 100 - 120 ligt en daarna neemt het logeritmisch toe! Dus wat een onzin om de MRB in te voeren!
Antwoord
#20
Het gaat om geld.
Groeten van Frans
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)