Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gespot
volvosvenska schreef:Er zit een sportstand in waarmee je puur op vebrandingsmotor rijdt en je extra vermogen hebt.......

op basis van deze regel mag deze auto dus geen A label krijgen! Het is wel erg naief om te denken dat iemand dat systeem gaat gebruiken. meeste A label auto's zijn in handen van de leasemaatschappijen en die rijden 40-50-60dkm per jaar!

gelukkig zijn de mensen die wakker zijn in den haag in opstand en worden ze groter en groter. dan is het afgelopen met deze onzin. A label mijn neus!
Antwoord
242-turbo schreef:op basis van deze regel mag deze auto dus geen A label krijgen! Het is wel erg naief om te denken dat iemand dat systeem gaat gebruiken. meeste A label auto's zijn in handen van de leasemaatschappijen en die rijden 40-50-60dkm per jaar!

gelukkig zijn de mensen die wakker zijn in den haag in opstand en worden ze groter en groter. dan is het afgelopen met deze onzin. A label mijn neus!

See for yourselve:-)
Sportstand noemen ze power stand. Idd dan wel een combinatie van diesel en electromotor, wel groot gedeelte diesel. Maar ja 6.9 sec naar 100 KM en meer dan 200 pk :-), dat kan nooit echt zuinig zijn.
Ze verwachten de auto eind volgend jaar.
http://www.telegraaf.nl/autovisie/video_...l?sn=video
Antwoord
Het is ook maar hoe je ermee rijdt natuurlijk.....
Bij top gear hebben ze een keer een "zuinigheidstest" gedaan met een Toyota Prius en een BMW M3, voluit over het circuit.
De M3 was zuiniger dan de Prius :-)
Antwoord
Dus koopt allen een M3 Tongue
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
deze zal ook wel een A-label kunnen voeren.. vandaag in Tilburg, een Fransch Dafje... kreeg um net niet achterin.. nou ja, ik moest nog boodschappen doen en zo...

[Afbeelding: 2959982240102125362S600x600Q85.jpg]

[Afbeelding: 2210984600102125362S600x600Q85.jpg]

[Afbeelding: 2499407920102125362S600x600Q85.jpg]

[Afbeelding: 2130952940102125362S600x600Q85.jpg]
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
ik zie dagelijks de 142 van keter aan de gracht staan.
Blijft een echt mooi ding, vind de gt grill wel geslaagd maar vond de oude velgen (ondanks minder tijdsecht) ook wel leuk staan,

Hij mag wel eens gewassen worden trouwens...

groeten paul
Antwoord
Haha, ik wilde toevallig vandaag door de wasstraat rijden maar die was stuk...
Hij heeft een paar weken stilgestaan onder de bomen dus hij is goed smerig.

Waar staat jouw bak trouwens ergens geparkeerd? Hebben wij elkaar wel eens gesproken?
Antwoord
Mijn waggie staat op het bagijnhof (tussen de phoenixstraat en de oude delft) en ook wel eens onder het spoor.
Ik mag zelf niets zeggen over het wassen want de mijne heb ik al een jaar niet meer met een spons aangeraakt (ga dan ook meer voor de ratlook)

Zover ik weet heb ik je nooit gesproken, wel een ontzettende 2 serie enthousiasteling bij die huur hallen naast de praxis.
hij valt me wel altijd op als ik er langs kom richting TU.

groeten paul
Antwoord
Ah, de Bagijnhof, tja, daar kom ik nooit.
Ik sta regelmatig te klussen aan de 142 (altijd wel wat te doen), dus wie weten komen we elkaar nog eens tegen!
Antwoord
Elvis schreef:Mijn waggie staat op het bagijnhof (tussen de phoenixstraat en de oude delft) en ook wel eens onder het spoor.
Ik mag zelf niets zeggen over het wassen want de mijne heb ik al een jaar niet meer met een spons aangeraakt (ga dan ook meer voor de ratlook)

Zover ik weet heb ik je nooit gesproken, wel een ontzettende 2 serie enthousiasteling bij die huur hallen naast de praxis.
hij valt me wel altijd op als ik er langs kom richting TU.

groeten paul
jammer dat ik er niet meer woon... ik zal voor de gein ens wat foto's scannen die ik lang geleden daar heb gemaakt...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Photo Gespot: Welk type velg? gerbenvdlindeu 9 9.895 13 November 2018, 00:22
Laatste bericht: UraniumFever
  bijzondere auto's op de weg gespot, maar geen Volvo's PP! 13 11.349 20 February 2008, 16:10
Laatste bericht: Dirk242

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)