Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
verlagingsveren
ik wil mijn 244 gaan verlagen nu heb je 2 verschillende type veren

namelijk een voor een sedan en een voor station

nu zit ik te twijfelen welke ik moet monteren normaal gesproken zou je zeggen die voor een sedan maar omdat ik een hele muziek instalatie continu achter in heb liggen wil ik er eigenlijk die voor een station er onder zetten

nu is de vraag wat zouden jullie doen
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
Hoeveel lager wordt dat dan?
Antwoord
40mm de intrax veren van europeantuning
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
Staat vast mooi. Kost dat?
Antwoord
175 euro voor 4 veren maar zit nog te twijfelen voor gele koni?s ze zijn nogal duur
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
Zoiets krijg ik er vast niet meer doorheen bij mijn vriendin... (hoeft ook eigenlijk niet echt, maar toch.)
Antwoord
eric vermeer schreef:175 euro voor 4 veren maar zit nog te twijfelen voor gele koni?s ze zijn nogal duur

Gele Koni's zijn te duur bij Europeantuning, tenminste zoals ze op de site geprijst zijn. Je krijgt ze misschien wel goedkoper als je er om vraagt (Kwantumkorting bij de veren) Maar ik heb ze elders al goedkoper gezien.

?175 euro voor 4 verlagingsveren is volgens mij wel normaal. Intrax is ook een prima merk. Van Ticcie hoorde ik echter dat hij voor Lesj?fors is gegaan. Deens merk dat ook de R veren heeft gefabriceerd. Maar dat was ongeveer even duur. Vraag trouwens even na of er een T?V keuring op zit.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
ja heb ik gevraagd en de veren zijn tuv gekeurd dus
maar weet iemand dan een goedkoperadres als europeantuning voor de koni?s
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
bel maar eens naar de automaterialenhandel (goudengids.nl) op de hoek bij jou in de buurt. Die kan ze vast en zeker wel bestellen. Bestelnummers vind je op Koni.nl of Koni.com, dat weet ik ff niet meer.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
ik heb lang zitten twijfelen tussen Intrax en Ljesjofors (of zoiets). Bij mij hebben 2 zaken de doorslag gegeven:

1. Ljesjofors is (een van de) originele leveranciers van Volvo veren, incl. de R-Sport veren;
2. Een setje Ljesjofors veren was in de aanbieding op de volvo beurs: we hebben 2 setjes gekocht voor E 260,-

Beiden verlagen de auto tussen de 35 en 40mm en beiden zijn TUV gekeurd.

Aangezien ik een estate heb was de keuze tussen sedan en estate veren snel gemaakt.... Ik heb het idee dat de estate veren de auto van achter iets minder verlagen (m'n broertje heeft ze dr al onder). Bij een estate vind ik dat wel ok, maar bij een sedan iets minder. Dus als je subkast niet teveel weegt (of LPG overweegt), dan zou ik voor de sedan veren gaan.

Gele koni's moet je een beejte goedkoper kunnen vinden dan de adviesprijzen, probeer anders Duitsland of USA eens. Of effe onderhandelen, 20% korting moet vlgs mij mogelijk zijn.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Verlagingsveren zo kort??. A_A 22 21.392 27 April 2015, 14:12
Laatste bericht: v700r
  Verlagingsveren 240 NiKondoo 7 6.480 6 December 2013, 23:28
Laatste bericht: Volvo 142 B23
  Ervaring monroe levellers met lesjofors verlagingsveren Stevves 1 2.928 19 October 2013, 11:41
Laatste bericht: Jambon
  Verlagingsveren monteren, hoe te centreren (amazon) Jeroen V 8 5.362 16 April 2012, 18:19
Laatste bericht: Jeroen V
  Originele Volvo verlagingsveren Dirk242 4 3.920 18 April 2010, 23:12
Laatste bericht: Dirk242

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)