27 June 2011, 12:41
Gisteren wat foto's gemaakt in het Louwman museum Den Haag, op uitnodiging van de 140 / 160 club. Helaas gaat de kwaliteit wat achteruit, camera focussed niet zo lekker meer..
Ben nog aan het stoeien met Dropbox, schijnt mogelijk te zijn te linken naar de complete map maar lukt nog niet erg.. deze link gaat naar slechts 1 plaatje.. Kan iemand even de officiele Dropbox-uitleg "ver-Jip en Janneken"..
Edit, gaat niet.. moet ik ze toch nog elders "droppen"
nou ja, iemand die de originele wil moet het maar zeggen, kan ik de link mailen..
Ben nog aan het stoeien met Dropbox, schijnt mogelijk te zijn te linken naar de complete map maar lukt nog niet erg.. deze link gaat naar slechts 1 plaatje.. Kan iemand even de officiele Dropbox-uitleg "ver-Jip en Janneken"..
Edit, gaat niet.. moet ik ze toch nog elders "droppen"
nou ja, iemand die de originele wil moet het maar zeggen, kan ik de link mailen..

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)
Denk alleen wel dat de gemiddelde leeftijd van de bezoekers overeenkwam met het bouwjaar van de auto's (zonder 19 ervoor natuurlijk)
Uitzonderingen daargelaten ;D