Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dop's showroom
Ik kwam voor matten via een andere site deze tegen. Ik denk dat ik daar ook maar eens ga shoppen. De mijne zijn toch ook niet origineel, maar wel bezig met uit elkaar vallen....
`88 245, B230K, M47
Antwoord
Proficiat! Gelijk een verjaardagsritje gemaakt?
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979

ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Antwoord
Nee moest gister een retourtje rotterdam-maastricht doen. Toch maar voor de tankpasopwielen gekozen.
Morgen of overmorgen even een lekker ritje in de avondzon.
Antwoord
Weinig spannends de afgelopen tijd, maar toch eea verbeterd aan de 740:
  • - Bougies, olie en luchtfilter vervangen.
  • - Weer originele mistlampen geplaatst en kleine franse friemellampjes + onzin bedrading weggehaald: gewoon zoals het hoort.
  • - Radio geplaatst (met el-antenne uitgang) en antenne aangesloten.
  • - 740-trekhaak uit de schuur getoverd en bijbehorende bouten gekocht (nu nog opknappen en monteren).
  • - Geprobeerd E-fan uit moderne 960/850 te monteren maar de motor + fan is te dik om tussen radiator en blok te passen (kijken hoe dit op te lossen is) Sad .
  • - Draco's vervangen door Hydra's (aan de ene kant grote, andere kant kleine naafkappen; ben er nog niet uit wat mooier is)
  • - Alle electieke ruiten werken weer (teflonspray, schakelaartje en een frame gefixt).
  • - De koppelslang van de 2e brandstof tank was lek als een zeef. Vooralsnog alleen het ontluchtingsslangetje vervangen; ik had niet zulke grote slangklemmen om ook de vulslang te vervangen (al is die niet lek).
  • - Nog steeds niet gepoetst... :S
  • - Nog steeds weinig foto's...

Hoop bovenstaande punten binnenkort ook te verhelpen Wink

Antwoord
Dit weekend gebruikt om wat oud metaal op te knappen:
- ATS velgjes (geglasstraald) in de primer en in zwarte hoogglans gezet.
- Trekhaak van de 740 opgeschuurd en in de Brantho 3-in-1 gezet.
- Draagarmen van de 142 voorzien van eerste berschermlaagje Ferpox (morgen bussen en fusees vervangen)

[Afbeelding: th_Afb0340.jpg] [Afbeelding: th_Afb0341.jpg] [Afbeelding: th_Afb0342.jpg]

[Afbeelding: Afb0347.jpg]

En een plaatje van de grote-naafkap-loze kant.
[Afbeelding: Afb0344.jpg]
Antwoord
nu nog meer foto's van de 744 :-)

Waar gaan de ATS-jes op?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
ATS met 4 bouten....
Antwoord
klopt

DopdeDouwer schreef:Bedankt voor het lenen:
[Afbeelding: Afb0301.jpg]

Zowel bootje als trailer hebben een verfbeurt nodig. Ik denk dat het bootje ook maar Sun Yellow moet worden en het trailertje zwart.

Veel trailers hebben een opel steek.
Antwoord
Leuk bootje! een FJ?
Groeten, Boele
Antwoord
Nee een FS...

(onbekend merk/Flying Sailor) Eigenlijk een goed gelukte kopie van een FJ; stuk stabieler, slaat niet om (is ooit met heel veel moeite wel gelukt), en hier en daar afsluitbare luiken (dat zijn dan ook weer gelijk de luchtkasten). En je kan er in je eentje of met 4 man prima in zeilen.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)