Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jag och min 245L VAN.
Lekkere poetsbeurt gekregen?

Ziet er in ieder geval netjes uit! Voor de mooi zou een nieuw nummerbord wel een aanvulling zijn (ik weet eigenlijk niet of je dan ook een nummertje erbij krijgt).

Hoever kan jij wel niet komen met die dubbele gastank en benzinetank (ik neem aan dat die er ook nog onder zit?) volgens mij kan je zonder bij te tanken naar je stageadres!
Antwoord
Ja die nummerplaat weet ik haha, moeten nog een keer luxe platen op.
Ik kan zo'n 650 km rijden met volle tank dus ik zal 1 keer moeten tanken als ik met volle tank thuis weg rijdt.
245L VAN
Antwoord
frox schreef:Lekkere poetsbeurt gekregen?

Ziet er in ieder geval netjes uit! Voor de mooi zou een nieuw nummerbord wel een aanvulling zijn (ik weet eigenlijk niet of je dan ook een nummertje erbij krijgt).

Hoever kan jij wel niet komen met die dubbele gastank en benzinetank (ik neem aan dat die er ook nog onder zit?) volgens mij kan je zonder bij te tanken naar je stageadres!

Nee je krijgt geen nummertje erbij. Je moet enkel je oude platen inleveren (en betalen natuurlijk), en dan krijg je nieuwe platen (als ze klaar zijn).
Antwoord
Record verbroken: 809 km op een tank gas en nog niet op volgens mij.
Verder had ie voor de reis naar Noorwegen maar ongeveer een halve/0,75 liter olie nodig.. Alles is heelhuids aangekomen
245L VAN
Antwoord
netjes hoor! Dat scheelt wel een paar centen. Kan je daar ook nog een beetje LPG tanken?

Verder goede reis gehad?
Hoe is de omgeving daar verder?
Antwoord
Ik ben te volgen op http://www.sebastiaan311.waarbenjij.nu
Ja lpg is moeilijk te verkrijgen hier.
DE reis was goed. en een super omgeving.
245L VAN
Antwoord
Die gaat effekes bij de favorieten! Als hobbyboertje moet ik dat toch volgen hea ;D
Kom maar op met de foto's van de Bolinders Tongue
Antwoord
Mooi om te horen!!
Net nog even opgezocht, dichtsbijzijnde LPG tankstation is 50 km verderop.
Kost wel meer als 1 uuro omgerekend. maar nogsteeds veel goedkoper als benzine wat hier ongeveer 1,80 uuro kost:O
De 2e tank zit trouwens nog voor 25-30% vol dus ik moet nog een aantal km's kunnen rijden.
245L VAN
Antwoord
Laat de VAN gewoon lekker staan, pak je de bedrijfsauto van de boer maar or ;D
Antwoord
Ja mga niet hà verzekeringstechnisch, ten eerste heb ik nog geen jaar mn rijbewijs, en ten 2e bedrijfsauto is verzekerd voor mensen vanaf 24 jaar, anders is het niet te betalen.
245L VAN
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Mijn 2 Volvo's, 244DL en 245L 244DL1975 9 6.159 12 May 2009, 18:45
Laatste bericht: flip_21

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)