Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
940 estate OP BENZINE te koop gevraagd
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een mooie en goede 940 estate van 1996 of 1997. niet jonger en niet ouder.

Liefst een donkere kleur en goed in de lak en niet al teveel beschadigen heeft.

De volgende opties moeten erop zitten:

CC
airco
hondenrek
rolhoes
volledig leder of half leder (wel in goede staat)
electrische ramen 4x
electrische speigels met verwarming
ABS
Airbags
trekhaak
2,3 turbo
handbak of automaat
minimaal 6 maanden apk

Mijn budget is 2000 euro.

Daarnaast wil ik niet heel nederland in de rondte rijden. Zelf kom ik uit noorholland. Dus Utrecht en Zuidholland is geen probleem.

Als je wat in de aanbieding hebt dan gaarne wel duidelijke foto's erbij doen. Deze kunnen verstuurd worden naar reneminnebo@live.nl
Antwoord
niemand??
Antwoord
Wel stoffen interieur, maar ook een fractie van je budget
http://volvolvo.nl/threads/13390-te-koop...post317662
245L VAN
Antwoord
volvo240glt schreef:marktplaats?

Tuurlijk stom.
Antwoord
Sebastiaan! schreef:Wel stoffen interieur, maar ook een fractie van je budget
http://volvolvo.nl/threads/13390-te-koop...post317662

Sorry, ondanks dat hij idd de helft is van mijn budget is hij te oud.
Antwoord
Vandaag weer 2 volvo 940 estate's bekeken. 1 konden we niet mee rijden omdat deze tekort benzine had en niet bijgevuld kon worden omdat de sleutel van de dop weg was. Daarnaast was deze niet zo strak als de verkoper / handelaar mij had toegezegd, en er waren een aantal storende dingen (klein) die ik als handelaar toch voor de verkoop had verholpen. Heel opvallend is dat bij elke volvo 940 die ik nu bekeken heb en dat zijn er met vandaag mee, 5 dat of de voorbumper of de achterbumper beschadigt zijn. En de ander stond in de opslag (buiten) met zo een platte accu dat deze zelfs na een poosje stationair draaien nog niet werd bijgeladen, kan ook de dynamo zij natuurlijk. Maargoed deze auto had alle opties die ik wilde maar had een paar flinke krassen en deukjes dus ook deze wordt het niet.

Mogelijk maandag naar het oosten van het land en dan hoop ik dat ik wel slaag.

Wat ik wel al weet is dat bij deze 940 de bumper een strip heeft (op de bovenkant) die in kleur is mee gespoten en deze mist de rechter hoek onder het achterlicht. Ik heb vandaag gezien dat dit een los onderdeel is van de bumper maar wel uit 1 stuk.

Wie weet wat het onderdeel nr en is dit nog te koop en wat kost zoiets.
Antwoord
Met alle respect, maar ik denk dat je iets teveel eisen hebt aan een auto van 2000 Euro. Wink Heb je al bij de 700vereniging gekeken? Soms krijg je wel leuke dingen voor je budget gevonden daar. Maar estates worden vaker als pakezel gebruikt en de kans dat je voor je budget een geheel gebruiksspoorvrije 940 vindt wordt nog lastig denk ik.
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
BartWillem schreef:Met alle respect, maar ik denk dat je iets teveel eisen hebt aan een auto van 2000 Euro. Wink Heb je al bij de 700vereniging gekeken? Soms krijg je wel leuke dingen voor je budget gevonden daar. Maar estates worden vaker als pakezel gebruikt en de kans dat je voor je budget een geheel gebruiksspoorvrije 940 vindt wordt nog lastig denk ik.

Hij hoeft niet helemaal vrij te zijn van gebruikssporen, dan moet ik een nieuwe auto kopen. Ik ben gewoon kritisch, en geduldig. Komt wel goed ik ben best bereid om wat meer uit te geven maar dan moet het verhoudings gewijs wel kloppen natuurlijk. Als je ziet wat een handelaar voor prijzen vraagt en hoe de auto's er aan toe zijn, het is gewoon doorschuif handel of zo zonder er iets aan te doen de showroom in, en als je iets gedaan wilt hebben dan pas gaan ze met de volvo aan de slag. Dus een volvo van 1750 kan zomaar ineens 3000 euro kosten. En geloof me ze zijn er best wel van rond de 2000 euro alleen niet bij bosjes.
Antwoord
Gezien je wensen/eisen gaat dat heel moeilijk lukken voor 2000 Euro. Als je het dubbele uit zou willen geven wordt 't aanbod aanzienlijk groter zeg maar. Smile

Deze zou bijvoorbeeld slechts voor een deel aan je eisen voldoen: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo...ousPage=lr maar heel duur is 'ie niet en het is een LPT.
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
Dit http://www.autotrader.nl/auto/volvo/tiel...940#foto-1 is hem geworden. gister gezien op autowereld.nl en vanmorgen om 06:30 uur in de auto en om 08:00 waren we d'r. Ze hadden de auto net 3 dagen daarvoor ingeruild gekregen.

Helaas geen vol leer en CC maar de doorslag was de lage km stand van 175.000, van de eerste eigenaar die deze destijds ook de volvo gekocht heeft bij van Scholten en hem daar ook in onderhoud heeft gehad. Leer en CC komen er nog wel in.

Ze gaan nog wat kleine zaken aanpakken zoals de rubbers van de stabilisatorstang (voor), distributie riem e.d. en de snelheidsmeter deed het dan weer wel en dan weer niet met de proefrit, dus die wordt ook nagekeken. Verder nog een kleine beurt en hij wordt proffesioneel gepolijst en gepoetst. Al met al zijn we tot een compromis gekomen en kan ik hem volgende week donderdag ophalen.

Ik ben helemaal blij. Big Grin mag ook wel na 8 keer en 600 km rijden voor al die auto's. Ben erachter en vele hadden mij al erop geattendeerd dat een mooie en technisch goede voor pakweg 2000 euro lastig te vinden is. Dus ik ben een prijs catogorie hoger gaan zitten en dat is deze geworden. Als ik hem thuis heb staan zal ik wat foto's nemen.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Sierlijst voordeur rechts 240 Polar Estate CeesZwartkruis 1 224 16 December 2024, 17:53
Laatste bericht: volvo245GLTturbo
  Sierlijst voordeur rechts 240 Polar Estate CeesZwartkruis 0 184 13 November 2024, 17:08
Laatste bericht: CeesZwartkruis
  Onderdelen gezocht voor een 240 GL Estate 1992 marc-f 1 1.331 16 February 2022, 00:07
Laatste bericht: Rin
  Volvo 240 Estate vóór 1992 marc-f 2 1.787 8 January 2022, 16:31
Laatste bericht: marc-f
  Gezocht: toerenteller 52mm Volvo 240 benzine 244GL1978 2 2.277 16 June 2020, 19:34
Laatste bericht: 244GL1978
  Achterklep spoiler of wind deflector 245/240 estate Biopowerenschede 2 2.351 3 June 2020, 10:12
Laatste bericht: polestar-volvo
  Blokjes grille Volvo 240 (Estate) Biopowerenschede 8 5.606 31 August 2019, 22:52
Laatste bericht: Hahn
  intercooler gezocht voor een 240 benzine motor toonkarel 3 3.081 15 December 2018, 21:32
Laatste bericht: toonkarel
  Gezocht: 740 estate <88 woes 2 2.312 11 December 2018, 23:07
Laatste bericht: henqui
  Volvo 245/240 estate zoektocht TeunTimmermans 21 19.725 11 April 2018, 23:11
Laatste bericht: TeunTimmermans

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)