Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
APK en een barst in je ruit
kwouw net zeggen..volgens mij heeft Dick een wat 'ruigere' rijstijl zo op mijn gevoel afgaande ;-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
TheSaint77 schreef:kwouw net zeggen..volgens mij heeft Dick een wat 'ruigere' rijstijl zo op mijn gevoel afgaande ;-)

Zit iets sneller aan de 200 bedoel je.... Nog steeds rijden we dan even hard.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
TheSaint77 schreef:kwouw net zeggen..volgens mij heeft Dick een wat 'ruigere' rijstijl zo op mijn gevoel afgaande ;-)
Gewoon blijven oefenen Robbert :lol:
Antwoord
Divadi schreef:
Gewoon blijven oefenen Robbert :lol:

Wees maar niet bang 8) :lol:
Antwoord
maar van de andere kant...volgens mij denkt Divadi dat iedereen als een slak rijdt...NEE Dick, WIJ rijden sociaal, jij...jah...vul zelf maar in... :-P
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
rijd toch niet graag in een RR als ie op 200+ zit, met of zonder Dick :o
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
TheSaint77 schreef:maar van de andere kant...volgens mij denkt Divadi dat iedereen als een slak rijdt...NEE Dick, WIJ rijden sociaal, jij...jah...vul zelf maar in... :-P
Ik weet niet waar jij rondtuft, maar bij ons is ruimte zat om een beetje door te rijden en anders wip ik ff de grens over; van niemand last en niemand last van mij...
En wie is "WIJ" :roll: ?!
Antwoord
PP schreef:rijd toch niet graag in een RR als ie op 200+ zit, met of zonder Dick :o
Met die Range hoef je niet hard te rijden (wil je ook niet met 1 : 4); men gaat toch wel aan de kant :lol:
Antwoord
TheSaint77 schreef:maar van de andere kant...volgens mij denkt Divadi dat iedereen als een slak rijdt...NEE Dick, WIJ rijden sociaal, jij...jah...vul zelf maar in... :-P

Ik wil mijn rijgedrag niet als een slak rijden noemen, maar denk inderdaad niet dat ik het van Dick win.... Of ben ik gewoon zuiniger op mijn spullen 8) 8)
Antwoord
Man, wat lullen jullie nu over dingen die je niet eens weet?! Je weet toch helemaal niet hoe ik 'normaal gesproken' rij!? Ik ga hier toch niet neertikken hoe ik gisteravond met vrouw en kind naar oma ben gesukkeld en op een minimeeting gaan we toch niet netjes 50 achter elkaar aanhobbelen, maar voor een beetje fun!? Ik ben geen rustige rijder, maar wel degelijk zuinig op m'n spullen; mij zul je nooit betrappen op 'trappen' met een kouwe motor. En hoe verklaar je anders een Alfa met bijna 5 ton en een 240 idem dito (al is dat niet zo moeilijk :wink: )...

Naja, whatever :roll: ...
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)