Topics: 289
aangeboden... na mij in 2 wkn meerdere bieders, wel de bevestiging dat het geld is bijgeschreven en eea per post is te verwachtten. Ik heb er een hekel aan om zomaar aannames te doen, zijn we goed in in NL, maar toch, na 3 wkn verwacht je minstens reactie...
(is r een manier om een IP adres aan een huis adres te koppelen..? (viavia))
Topics: 24
Mmm...dat klinkt niet goed Raymond. Je hebt er nu niets aan maar in het algemeen is het verstandig een foto te laten mailen, kan je vaak ook nog aan de de datum zien wanneer de foto is gemaakt en altijd vragen of je het kan ophalen en adres vragen, zeker als het om meer dan bijvoorbeeld 50 euro gaat. Als ze alleen opsturen moet je je al achter je oren gaan krabben....
Blijft triest dat mensen het goed vertrouwen van iemand zo misbruiken.
Misschien verstandig om een volvolvo dealer netwerk op te bouwen

. Als iemand uit Groningen bijvoorbeeld heeft wat nodig uit Tilburg, handelt het per email/telefoon af en de het lokale volvolvo lid haalt het op en stuurt het op.
Volvo 244 DL 1974
Topics: 60
Helemaal geen gek plan eigenlijk.
volvosvenska schreef:Mmm...dat klinkt niet goed Raymond. Je hebt er nu niets aan maar in het algemeen is het verstandig een foto te laten mailen, kan je vaak ook nog aan de de datum zien wanneer de foto is gemaakt en altijd vragen of je het kan ophalen en adres vragen, zeker als het om meer dan bijvoorbeeld 50 euro gaat. Als ze alleen opsturen moet je je al achter je oren gaan krabben....
Blijft triest dat mensen het goed vertrouwen van iemand zo misbruiken.
Misschien verstandig om een volvolvo dealer netwerk op te bouwen
. Als iemand uit Groningen bijvoorbeeld heeft wat nodig uit Tilburg, handelt het per email/telefoon af en de het lokale volvolvo lid haalt het op en stuurt het op.
dat heb ik al eerder geopperd... ook (ex)collega's met auto's van de zaak bieden uitkomst... ik had eea idd moeten gaan ophalen, maar ja, praktisch gezien is 7 euri voor een doos spullen versturen interressanter dan 40 euri benzine... (als je alles achteraf weet..) heb wel z'n thuis m@iladres.. moet nog even wachten met boos worden miss...
Topics: 163
jij ook..
...heb net z'n moeder gesproken.... (06.....) ën anders bel me nog maar even terug.." ;D
Jambon schreef:...heb net z'n moeder gesproken.... (06.....) "en anders bel me nog maar even terug.." ;D
...geregeld..
Topics: 38
Jambon schreef:...geregeld..
moeder van dop?
Groeten, Boele
Topics: 163
Mooi dat het geregeld is
(@boele, it wasn't me. ik zou binnenkort in de buurt van de verkoper zijn dus zou het kunnen ophalen, vandaar)