2 April 2011, 07:07
Oke, dank je. Ook eens een ontwerpje bedenken misschien
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
|
Blackbird, een zwarte schoonheid
|
|
2 April 2011, 07:07
Oke, dank je. Ook eens een ontwerpje bedenken misschien
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
2 April 2011, 21:31
Blackbird toch maar een nieuwe accu gegeven. De oude was toch wel echt dood.
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers
5 April 2011, 14:09
Ik wil komend weekend een aanhanger meenemen maar nu blijkt dat het linker knipperlicht in de aansluiting bij de trekhaak het niet doet.
Starks de doos maar even openmaken om te zien of daar een draadje los zit. En waar zou ik het anders moeten zoeken? Zowel de richtingaangever als de alarmlichten geven links geen sjoege.
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers
5 April 2011, 15:11
en achter een andere auto doen ze het wel?
(excuus als dit een domme vraag lijkt)
5 April 2011, 15:50
Het was het testapparaat van de garage. Ga er van uit dat dat goed is.
Maar bedenk me ineens dat ik ook nog een fietsdrager met verlichtingsbalk heb. Die zal ik er eens aan koppelen.
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers
5 April 2011, 18:32
Draadje in de contactdoos los is bijna altijd sluiting, zijn er meestal dus ook zekeringen stuk.
Wat ook een bron van ellende is (zouden verboden moeten worden miz ) die blauwe kabel-aftak-verbinders, vampierklemmen, scotch-blokjes.. Die vind je vaak ter hoogte van het linker en rechter achterlicht onder beide luikjes daar, klemmetjes in kwestie zijn "luie mensen dingen" en in negen van de tien gevallen met een jaar of twee / drie in staat om al totaal geen of zeer slecht contact te maken. Oorzaak ligt deels aan de twee verschllende metalen die je op elkaar klemt met contactcorrosie en overgangsweerstand tot gevolg. Puur praktisch gezien zouden kroonstenen het nog langer uithouden daar .. ![]() T netste en meest zekere is de knipschaar erin, boel netjes aan elkaar solderen en met een krimpkousje afkrimpen, al dan niet met wat contactvet erachter
Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
3 June 2011, 08:55
Nosejob
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers
3 June 2011, 09:47
Hmmm, chrome grill toch net iets sjieker.
Maar, ik had er idd ook twee, en wisselde een paar keer per jaar.
3 June 2011, 12:08
Zwart is wel stoerder. Maar chroom is origineel en sjieker.
Ik denk dat Ben een keertje enorme spijt gaat krijgen
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
| Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| Zwarte 940 2.3 LPT | Arjan240 | 13 | 12.030 |
20 August 2018, 00:53 Laatste bericht: Arjan240 |
|
| Fotos van mijn zwarte 245 | Black Moose | 259 | 118.696 |
22 May 2012, 21:24 Laatste bericht: Laurens Zondag |
|
| De nieuwe aanwinst van Zwarte Flirt? | Yellow240 | 61 | 39.556 |
4 April 2011, 21:13 Laatste bericht: Yellow240 |
|
| Zwarte 245 (Diplomat) | mama144 | 20 | 13.372 |
5 July 2006, 23:52 Laatste bericht: Sander van Buiten |
|