Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turbovelgen!
Blijven die dingen er niet altijd zitten dan? Of komen die steeds op een andere plek? Ja, klinkt wel logisch, eigenlijk... maar ik heb de foto van je velg weer bij een ander topic gezien (bekijk je het toch weer van een andere kant) en ik vind het toch echt veel minder ontsierend dan de plakloodjes...
Nou ja, als er er bijvoorbeeld andere banden op legt is het meestal zo dat er door die banden de onbalans weer op een ander punt ligt waardoor het oude lood niet meer 'klopt'. Of als je bijvoorbeeld met stalen velgen een stoeprandje gepakt hebt en dan een deukje in je velg hebt zitten en je mept dat weer recht heb je waarschijnlijk ook wel weer iets onbalans, waardoor je dus weer moet balanceren.
Ach, ze zijn toch al niet nieuw meer... ik moet ook niet zo moeilijk doen: gewoon die banden erop en gaan! (Als die auto er eindelijk is...)
Ja.. make up your mind! Big Grin Big Grin
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Of zal ik toch...
nie meer lulle nou: poetsen!!!
79-er 242 GT B23e
Het poetsen is reeds volbracht.

De heren moderatoren mogen deze wel dichtgooien, vinden wij niet? Het loopt de velggaten uit, onderhand.
Precies. En Corona's zijn ook nog eens mooier................... :lol: 8) :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Egnie.
Oh nee, toch niet............stom van me.................. :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Turbovelgen! (deel II) geestschrijver 35 20.350 8 February 2006, 16:14
Laatste bericht: geestschrijver

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)