14 March 2011, 23:47
en achter ook us-lights
|
Je mooiste volvo foto
|
|
14 March 2011, 23:47
en achter ook us-lights
15 March 2011, 16:23
Jambon schreef:je kunt nu ook d reden zien waarom bij jou de velgen minder goed over komen... het grijze kunststof aan de deuren zijn de boosdoener, bij de 245 vragen de velgen meer de aandacht, en dat kunnen ze ook omdat daar geen plastic zit wat dat ook doet... Daar ben ik het niet mee eens. Deze velgen staan 'm zeer goed en het steekt helemaal niet af tegen dat kunststof. Kunststof valt zelfs niet op, vind ik. Zijn ook gewone Europese knippers, volgens mij hoor ???
15 March 2011, 16:39
Rubicon schreef:Daar ben ik het niet mee eens. Deze velgen staan 'm zeer goed en het steekt helemaal niet af tegen dat kunststof. Kunststof valt zelfs niet op, vind ik.: ;D
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
15 March 2011, 16:46
Rubicon schreef:Daar ben ik het niet mee eens. Deze velgen staan 'm zeer goed en het steekt helemaal niet af tegen dat kunststof. Kunststof valt zelfs niet op, vind ik. Ferme taal, waar ik het helemaal mee eens ben. Knappe velgen onder een knappe bak, met Europese knippers vóór en achter!
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
19 March 2011, 11:38
ruuds70 schreef:Ferme taal, waar ik het helemaal mee eens ben. Knappe velgen onder een knappe bak, met Europese knippers vóór en achter! Rubicon schreef:Daar ben ik het niet mee eens. Deze velgen staan 'm zeer goed en het steekt helemaal niet af tegen dat kunststof. Kunststof valt zelfs niet op, vind ik. Zijn ook gewone Europese knippers, volgens mij hoor ???Wel goed lezen, had betrekking op onderstaande post ![]() Yellow240 schreef:Zoek de verschillen:
19 March 2011, 11:42
Lothian schreef:Hele mooie foto, van een heel mooi meisje. Kan dan ook niet mislukken
19 March 2011, 12:38
Black Moose schreef:Wel goed lezen, had betrekking op onderstaande postIk vond het al zo sneu voor Belg. Ik was ook even verward en toen begreep ik ook dat het om een andere post moest gaan omdat de witte met zijn wielen helemaal geen Amerikaanse knippers had en daarnaast de wielen prachtig uitkomen. Maar het was dan ook verwarrend de foto van de Belg stond er recht boven......
19 March 2011, 13:02
pepijnwk schreef:Ik vond het al zo sneu voor Belg. Ik was ook even verward en toen begreep ik ook dat het om een andere post moest gaan omdat de witte met zijn wielen helemaal geen Amerikaanse knippers had en daarnaast de wielen prachtig uitkomen. Maar het was dan ook verwarrend de foto van de Belg stond er recht boven......Je hebt helemaal gelijk mbt Belg, mooie combinatie, die nog origineel is ook. Een van de mooiste velgen, jammer dat ze niet 1 of 2 maatjes groter zijn.
19 March 2011, 14:57
pepijnwk schreef:Ik vond het al zo sneu voor Belg. Ik was ook even verward en toen begreep ik ook dat het om een andere post moest gaan omdat de witte met zijn wielen helemaal geen Amerikaanse knippers had en daarnaast de wielen prachtig uitkomen. Maar het was dan ook verwarrend de foto van de Belg stond er recht boven......Ik was ook eerst verward.Maar geen probleem hoor, ik heb er geen depressie van overgehouden, en trouwens smaken mogen verschillen..toch.
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|