Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turbovelgen!
a.huis schreef:leg de velgen maar vast binnen dan zijn ze morgen lekker op temp. om ze te spuiten.

Ik ga het wel buiten doen, in de kou. Is dat erg?
Pierre van Aert schreef:Liever ontvetten met wasbenzine, met thinner verdampen ook je hersencellen en anders krijg je er wel leukemie van.

Wasbenzine heb ik geloof ik nog wel, hersencellen weet ik niet zeker.
geestschrijver schreef:
a.huis schreef:leg de velgen maar vast binnen dan zijn ze morgen lekker op temp. om ze te spuiten.

Ik ga het wel buiten doen, in de kou. Is dat erg?

als je echt geen andere optie hebt , maar anders zou ik ze toch binnen leggen , buiten spuiten e.v.t. , en weer binnen laten drogen .

als je geen haast heb wacht je toch een paar maandjes of zoek even een verwarmde ruimte (je buurman heeft toch een winkel?, ken je mooi na sluitings tijd effe spuiten 8) )
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Zo dik ben ik nu ook weer niet met de buurman. Ik heb wel een schuurtje waar ik het eventueel zou kunnen doen, maar koud blijft het. En natuurlijk kan ik het later doen, maar nu zitten de nieuwe banden er nog niet op en zitten de wielen nog niet onder de auto, dat maakt het allemaal wel een stuk makkelijker. Binnen laten drogen zou kunnen, maar dan zal ik wel weer commentaar krijgen omdat het stinkt. Ja, het leven is heel niet makkelijk...
Effe rustig en gelijkmatig met de fohn drogen helpt ook!!

Ja en dat kan ook buiten

(wie is hier de leraar) :wink: :wink:
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
We hebben geen fohn... maar die zou ik eventueel kunnen lenen.

Nu is de nieuwe auto er nog niet, en het zou heel goed kunnen dat die pas in de lente komt - ik wacht nu ook al een half jaar, geloof ik - maar het zou ook zomaar kunnen dat hij volgende week arriveert. En het is heel gek: dan wil ik de velgen er ook meteen op...

Citaat:(wie is hier de leraar)

Ik geef Nederlands, dus dat zegt helemaal niets...
Ja kan ik me voorstellen...

Zou ik ook willen.

Maar zo lang wachten ............heb ik geen geduld voor.
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
John242 schreef:Maar zo lang wachten ............heb ik geen geduld voor.

Ik ook niet...

Maar bedankt voor de tips, allemaal. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte.
Goeie tips:
ik heb ook Turbo wielen gekocht
(740 turbo)
Die ga ik inzetten voor winterbanden.
Nou zat ik te denken;Een andere kleur, maar niet afzichtelijk
Want Ireen keurt ze af
Dus niet geel, rose of goud

wat zou een optie kunnen zijn?
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
[Afbeelding: v70.jpg]

of

[Afbeelding: pic100-2004evolve-003304.jpg]

[Afbeelding: mase4.jpg]

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Turbovelgen! (deel II) geestschrijver 35 20.350 8 February 2006, 16:14
Laatste bericht: geestschrijver

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)