21 January 2006, 19:48
Ja, dat kunnen we van hieruit niet zien.
|
Waar zit je te posten?
|
|
21 January 2006, 20:48
Nou ja, als ie er echt achter zou zitten dan zouden we dat wel gemerkt hebben aan zn posts.
21 January 2006, 21:47
En als hij er bovenop zou zitten helemaal. Niet makkelijk typen hoor.
22 January 2006, 00:26
je zit wel voor de buis/TV, maar achter de PC zegt men..Dus jah...hoe zit dat..lekker inconsequent
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
22 January 2006, 10:54
Daar heb ik toevallig laatst ook al een 'discussie' over gehad met iemand... inderdaad een vreemd verschijnsel. Je zit ook achter het stuur. En weer voor de open haard.
22 January 2006, 12:12
Dat heeft te maken met stilstaan of bewegen.
Meestal rijd je vooruit, dus dan gaat het stuur voorop. Je zit dus achter het stuur. Alleen als je achteruit rijdt, zit je voor het stuur, zeker als je je daarbij omdraait. Niet te ver, want anders kun je niet bij de pedalen. Bij een open haard is er geen beweging, net als met een televisie. En meestal ga je dan aan de voorkant zitten, niet aan de achterkant. Dus dan zit je voor de open haard of de tv. Ik weet niet zeker of dat met de tv zo blijft, want de kwaliteit van de programma's holt achteruit en dan kunnen we beter achter de tv gaan zitten. Waar haal ik het vandaan ...
en dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
22 January 2006, 12:16
Dus het achter de computer zitten geldt eigenlijk alleen bij een laptop? Moet je wel een bureaustoel met wieltjes hebben. Maar die gaat achteruit dan weer veel harder, tenzij je geduwd wordt natuurlijk. En je kunt met die achteruithollende programma's beter niet achter de tv gaan zitten, want dan kunnen die programma's er niet door...
22 January 2006, 12:38
Je hoort de laatste tijd steeds vaker: "Er is niks op tv." Nu snap ik waarom: het zit aan de achterkant!
Maar met de pc is het idd lastig. Ik kan het "achter de pc zitten" alleen maar verklaren door het te vergelijken met autorijden. Het is een stuk actiever dan (bijvoorbeeld) voor de open haard zitten, vooral als je op http://www.volvolvo.nl zit. Bij andere sites lijkt het meer op brandhout, net als in de open haard, dus dan zit je voor de pc. Ik weet nu even geen voorbeeld ... En nu hou ik ermee op, ik ga ff labeltjes drukken voor onze jukebox, heb ik vandaag toch nog iets nuttigs gedaan.
en dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
22 January 2006, 15:03
Thuis is ook mijn kantoor, werk is achter het stuur van een 240, alhoewel werk (is meer plezier), maar brengt wel geld op.
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
| Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| Waar gaan ze heen? | Dirk242 | 5 | 3.232 |
28 March 2009, 16:11 Laatste bericht: Dopski |
|
| Waar zijn ze gebleven? | Walter S | 55 | 22.247 |
31 August 2007, 21:39 Laatste bericht: Peter Timmer |
|