Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turbovelgen!
Dat hadden ze toch moeten weten bij de automaterialenzaak... Ik vraag het morgen wel even aan de buurman, die heeft een verfwinkel.
ik zou ff de juiste kleur laten mengen. Het ziet er raar uit hoor als je velgen te licht zijn...
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Het gaat alleen om een paar plekjes, ik ga ze niet helemaal overspuiten ofzo. Mijn vriendin zegt: "Maak ze gewoon schoon en dan is het goed. Die auto is ook niet nieuw."
De buurman met de verfwinkel zegt dat de kleur goed is als de lak volledig is uitgehard. Dat kan wel een dag of acht duren, zegt hij.
Donkerrood wordt nooit rood

Maar misschien heb je geluk....[size=9px]in het grijs/zilver dan he[/size]
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
John242 schreef:Donkerrood wordt nooit rood

Nee, dat hoeft ook niet... als iets te donker grijs maar goed grijs wordt.
...maar ik ben het onderhand alweer aardig zat, dat gedoe met die velgen. En mijn gezinsleden ook...
Als ik een tip mag geven, zou ik dan een middagje er voor uittrekken en de velgen nat schuren met heel fijn schuurpapier (800 of 1000) en overspuiten (2x niet te dik), 2 dagen laten drogen en dan de banden erop.

Gewoon met de spuitbus( velgenspray), zijn ze allemaal dezelfde kleur en netjes.
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
John242 schreef:en netjes.

Nu heb jij natuurlijk nog nooit spuitwerk van mij gezien...
Ik kan ze natuurlijk ook gewoon zwart spuiten...

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Turbovelgen! (deel II) geestschrijver 35 20.350 8 February 2006, 16:14
Laatste bericht: geestschrijver

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)