Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turbovelgen!
Als je de hele kleine chromen naafdoppen hebt met de moeren er buiten, dan zouden het de kleine gesloten wielmoeren met ronde dop moeten zijn.
Dan is het heel lastig om die te gebruiken bij de virgo's, want die kan je er met de vingers niet op draaien, moet met de dopsleutel, dus uitkijken voor de schroefdraad !
ik heb er van die lange verchroomde moeren bij zitten , die komen dan gelijk met de buitenkant van het wiel.

kijk maar in het plaatje rechtsboven op deze pagina bij die jongen met die surfplank, daar zitten ze ook op :lol:
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Beter nog even wachten tot de Super Polar dan? Want die heeft wel de goeie, neem ik aan.
Zoek maar uit !
[Afbeelding: MOEREN.jpg]
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Ik ga toch geen nieuwe meer kopen voor de DL... dan wacht ik wel even.
Ik heb velgenreiniger gekocht (Wheel Cleaner G25) maar ik heb niet de indruk dat het beter werkt dan de groene zeep waar ik gisteravond mee aan de slag ben geweest. Al met al worden ze best mooi: nog even met de lakstift aan de gang morgen, en dan kunnen de banden erop.
Ik zou als ik jou was even wachten met die lakstift, met banden monteren willen ze nog wel eens op de velgrand komen.
en dan met verse lak erop......

kan je beter na die tijd even doen.
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Dat is weer een goede tip. Maar, eigenwijs als ik ben, ga ik wel al een paar plekjes proberen. De velgrand nog niet...
als het zaakje niet verweerd is zou ik eventueel eens met groene commandant proberen. Wedden dat dat opheldering geeft! Heb dat ook al eens gedaan met velgen namelijk.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Ik zal eens kijken of ik dat van de buurman kan lenen...

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Turbovelgen! (deel II) geestschrijver 35 20.350 8 February 2006, 16:14
Laatste bericht: geestschrijver

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)