Topics: 67
Op de plaatjes is niet veel te zien.
De Parrot zit op het zwarte vlakje gekleefd en daarachter zie ik het draadje in een groot zwart gat verdwijnen.
Niet zo interessant dus en....... ruimte genoeg :-)
Topics: 2
de volvo radio is uiteraard een vereiste.
wist je dat er cassette adaptors zijn waar je een MP3 of cd speler aan kunt hangen.
ik weet zelf nog niet of het werkt, heb er ÃÃn gekregen en ga dit volgende week even proberen.
zal jullie wel laten weten of het een oplossing is.
Een dag niet gereden in de volvo, is als een dag zonder sex?
Topics: 289
wallie schreef:de volvo radio is uiteraard een vereiste.
wist je dat er cassette adaptors zijn waar je een MP3 of cd speler aan kunt hangen.
ik weet zelf nog niet of het werkt, heb er ÃÃn gekregen en ga dit volgende week even proberen.
zal jullie wel laten weten of het een oplossing is.
die maken er weer een analoog signaal van en wordt via de antenne binnen gehaald, blijft er weinig MP3 over.. liever de mogelijkheid bekijken of er een lijn-in kan worden toegevoegd..
Topics: 35
Zo'n casette adapter werkt prima. Heb ik vroeger ook nog gehad. Hing er toen mijn discman aan. Een cd speler was nog te duur.
Gaat gewoon via de kop van de cassette speler hoor. Niks speciaal.
http://www.microsoft.com/windowsxp/using...dec13.mspx
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Topics: 289
Volvodiesel schreef:Zo'n casette adapter werkt prima. Heb ik vroeger ook nog gehad. Hing er toen mijn discman aan. Een cd speler was nog te duur. 
Gaat gewoon via de kop van de cassette speler hoor. Niks speciaal.
http://www.microsoft.com/windowsxp/using...dec13.mspx
zelfde verhaal, ook van digitaal naar analoog met de bijbehorende verliezen..
In een ouwe auto hoort oud geluid.
In Blackbird geen digitale fratsen ;D
Eergisteren wilde Blackbird niet starten. Wel een luide Prrrrrrrrrrr maar meer niet
Gisteren nog maar eens geprobeerd en warempel, hij startte alsof er niets aan de hand is.
Vanochtend weer eerst Prrrrrrrrrrrrrrrrrr en bij de volgende poging alleen 'klik'.
Met de hulpaccu er aan..........starten als altijd.
In de papier die ik bij de auto heb gekregen kan ik niets over een nieuwe accu vinden.
Helemaal leeg is hij niet want de deuren gaan nog wel elektrisch open.
Morgen maar eens op een nieuwe energiebron uit want elke dat starten met de hulpaccu is ook zo behelpen.
Topics: 60
Ik weet niet waar je van plan bent om voor een accu te kijken. Heb de mijne iig bij de Volvo dealer gehaald: â¬65,- als ik me niet vergis voor 60AH. Origineel Volvo, wat volgens sommigen gewoon een Varta is. Misschien een tip voor je. Want sommige autospeciaalzaken durven gouw â¬120,- te vragen voor een accu voor een 2400.
Ja hoor, mijn eerste stap is altijd de dealer. Maar goed dat ik nu de prijs vast weet :-)
Topics: 176
Citaat:Ja hoor, mijn eerste stap is altijd de dealer.