Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LPG en vorst
#11
Ik zal vanmiddag eens een foto maken.
Vanochtend wilde hij nauwelijks starten. Het probleem zit hem volgens mij echt in het koelwater in combinatie met de kachel en de LPG-verdamper. Ik heb hem aan de praat gekregen en weten te houden. Na 2 minuten was het probleem weg.
Antwoord
#12
Er moet iets mis zijn met de slangen, ik heb geen problemen.
Als ik bij mijn werk weg ga, na de nachtdienst, moet ik vaak tanken.
Tankstation zit op 200 meter, als ik getankt heb wil ie ook niet meteen starten, want dan is de verdamper bevroren.
Als ik het gas helemaal intrap en de choke staat uit, moet ik ff doorstarten, zo'n 10 seconden en dan slaat ie aan.
De verwarming heb ik altijd open staan en de fan op 3, ook een automaat, dus bij jou zou het ook moeten lukken.
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
#13
Ik zou graag wat gedetailleerde foto's van de waterslangen maken maar ik vertrek a.s. vrijdag voor 4 maanden naar het buitenland. De Volvo gaat morgen de stalling in. Volgend jaar komt ie grondig aan de beurt.
De foto's die ik heb staan hier: http://www.mijnalbum.nl/Album-8QQHODU3-F...timer.html
Niet erg duidelijk helaas.

Tot volgend jaar!

Groeten,

Ton
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)