Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Binnenkomer !
inderdaad, echt jouw ding! ;D
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Het is gelul dat een jaguar een probleemauto is, naast de Volvo,s waar we vrij frequent aan moeten sleutelen, rij ik als daily driver sinds 2 jaar een Jaguar XJ8 308 van 2000
inmiddels 45.000 km mee gereden ( de teller staat nu op 142000 km ) en de totale kosten voor 2 beurten incl. APK Eur. 1100,-- dit omdat ik het onderhoudsboekje erbij heb, en deze vanaf nieuw door dezelfde dealer is afgestemepld.
Ik heb nog nooit problemen gehad, hij doet het ALTIJD, en ik heb hem in 2008 gekocht voor een prijs waar je nog geen halve (knappe) 245 voor hebt
Brandstofgebruik gemiddeld 1 op 9 benzine
Omdat ik vaak in Engeland ben heb ik wel op de achterruit een sticker met de volgende tekst: ALL PARTS FALLING OF THIS CAR ARE OF FINE BRITISH CRAFTMANSHIP
Die engelse hoeven niet te weten dat ze per ongeluk ook goede auto,s hebben gebouwd, krijgen ze alleen maar nog meer kapsones van
Antwoord
Een Jaguar van 2000 is denk ik qua techniek niet vergelijkbaar met een van begin jaren 70. Wink
Antwoord
mee eens, de British Leyland jaren zijn dramatisch slecht. Pas vanaf de Xj series 3 wordt het zeer geleidelijk aan beter.
De Ford jaren zijn prima. Tegen een XJR V8 zou ik geen nee zeggen, zo eentje met compressor. Wat een apparaat!
Antwoord
;D jaguar of niet , vind ik zoiezo zonde van de autos !
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)