Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe zit dit verhaal in elkaar?
Ik kan heel goed leven zonder smiley's.

Maar goed, de B200K is een motor met verticale registercarburateur en de B200F een injectiemotor met lagere compressie en katalysator. Er is wel systematiek in de benaming van Volvo motoren: http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=31494

Ik heb niet de indruk dat Volvo's lang in de showroom, de fabrieksparkeerplaats, de haven of waar dan ook stil stonden. Om je een idee te geven: het blok van mijn 240 was gegoten half augustus 1988, de auto werd eind september 1988 op kenteken gezet.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
Hoe-hoe-hoe!! weet je dat nou weer Marc dit is toch niet normaal meer!dat je dat allemaal weet,ik neem aan dat het wel een cijfertje op het Blok zal zijn maar dan nog!
Tweede chapiter ik dacht dat het op de nokkenas sloeg de letters bedoel ik,de K en de F.

Maar goed weer een stukkie wijzer ..
Antwoord
Vlood 51 schreef:Hoe-hoe-hoe!! weet je dat nou weer Marc dit is toch niet normaal meer!dat je dat allemaal weet,ik neem aan dat het wel een cijfertje op het Blok zal zijn maar dan nog!
Tweede chapiter ik dacht dat het op de nokkenas sloeg de letters bedoel ik,de K en de F.

Maar goed weer een stukkie wijzer ..

..ze zeggen dat veel soep eten het geheugen bevorderd..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
en de kleur misschien Rood/motorblokken rood,en dan Tomaatrood. ;D Kut! smi...werkt voor geen meter met een Iron browser maar toe maar!
Antwoord
Pardon het werkt dus wel zag ik reedsss
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)