Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe zit dit verhaal in elkaar?
Mijn orgineel nederlandse 245 uit 1991 is ook met een B200F motor geleverd.
Antwoord
Ja maar, die GF-GF van Claus is uit 1993. Dat scheelt.

Voor de zekerheid, het gaat hier om het modeljaar met de letter M (sep 1990- aug 1991), niet het jaar van uitgifte.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
* Vlgs mij is de RDW helemaal niet zo kieskeurig en ligt dat meer aan de persoon die de auto keurt: als die niet te moeilijk doet cq wil doen, dan kiest ie gewoon een type dat plm in dat jaar werd geleverd. Vaak is daarmee iedereen tevreden.
-> dus het zou nog best wel es een originele SUPER kunnen zijn

* Dat de Estate Super Polar heet en de sedan Super wist ik ook niet en waarschijnlijk D'lest ook niet

* Het betreft hier geen Porsche zus en zo waarmee je dik geld kunt verdienen als je er een 'Super' van maakt, dus ik denk niet dat iemand de moeite neemt om zijn 240 sedan op zo'n manier om te bouwen

Maar ik ken de eigenaar niet nee : -)
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Antwoord
Ticcie schreef:* Vlgs mij is de RDW helemaal niet zo kieskeurig en ligt dat meer aan de persoon die de auto keurt: als die niet te moeilijk doet cq wil doen, dan kiest ie gewoon een type dat plm in dat jaar werd geleverd. Vaak is daarmee iedereen tevreden.

* Dat de Estate Super Polar heet en de sedan Super wist ik ook niet en waarschijnlijk D'lest ook niet

* Het betreft hier geen Porsche zus en zo waarmee je dik geld kunt verdienen als je er een 'Super' van maakt, dus ik denk niet dat iemand de moeite neemt om zijn 240 sedan op zo'n manier om te bouwen

Maar ik ken de eigenaar niet nee : -)

Ja, dat zou zomaar kunnen. De geboortedatum van deze "super" is 29-04-1991 en van mijn super 30-06-1991. Beide data vallen in de tijd dat Volvo Italia uitkwam met deze uitvoeringen.
Derhalve des te leuker om de zoektocht door te zetten.
www.volvorider.web-log.nl<br />Volvo 240 estate Classic LE MY 93 nr 1046/1600<br />Volvo 240 sedan Super MY 91, G3<br />Volvo 850 sedan T5 MY 94 (alter II)<br />http://twitter.com/volvorider2
Antwoord
De l'Est deed/doet veel in Super Polars. Ze hebben er nog eentje zelfs: http://www.delest.nl/franse-klassiekers/...Polar.html

Verder ook een brave garage die ik er niet zo gauw van verdenk Super badges links en rechts op te plakken. Mijn 240 komt daar vandaan. Zelfs voor die 500 euro hadden ze nog de batterij geladen, het nummerbord erop geschroefd (scheef, OK) en de banden opgepompt.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
Ik ken De L'est een beetje, verkoopt er Volvo's voor "erbij" voor de goede doorstroom. Want vooral op Cit & Peu gerichte garage.
Ik geloof ook niet dat deze garage daar geen "super" opplakt. Deze Volvo heeft nog wel tenminste een eerdere eigenaar gehad in NL tussen 2003 en 2006.

Toch blijf ik benieuwd naar het complete verhaal, als dit klopt zijn er tenminste 2 sedan supers in NL
www.volvorider.web-log.nl<br />Volvo 240 estate Classic LE MY 93 nr 1046/1600<br />Volvo 240 sedan Super MY 91, G3<br />Volvo 850 sedan T5 MY 94 (alter II)<br />http://twitter.com/volvorider2
Antwoord
Marc1970 schreef:De l'Est deed/doet veel in Super Polars. Ze hebben er nog eentje zelfs: http://www.delest.nl/franse-klassiekers/...Polar.html

Verder ook een brave garage die ik er niet zo gauw van verdenk Super badges links en rechts op te plakken. Mijn 240 komt daar vandaan. Zelfs voor die 500 euro hadden ze nog de batterij geladen, het nummerbord erop geschroefd (scheef, OK) en de banden opgepompt.

getferdemme, en die km's...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Maar wat is nu het verschil tussen een B 200K en een 200F motorblok? ik heb een 245 van 1992 en misschien zijn bepaalde Auto`s later verkocht als dat ze geproduceerd zijn,dus op kenteken gezet zijn.PFFF. moeilijk verhaal maar wel grappig,ik heb trouwens wel de idee dat de 2 liter minder dorst heeft dan een 2.3.
Kan iemand dat bevestigen of misschien ontkennen ontkennen?.Trouwens hoe het werkt om een Smily toe te voegen snap ik ook geen zak van,maar goed daar kom ik ook nog wel eens achter,Bj.51 dus dan weet je het wel he!
Antwoord
als je aan het typen bent zie je de cursor knipperen en dan klik je met je muis op een smiley, op de plaats waar de cursor staat komt dan een smiley ;D.
Je ziet dan een combinatie van tekens voor een -;D- zie je een puntkomma en een D
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
AHaa. Dank je wel Black m... Het is even wennen!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)