4 December 2010, 17:02
@Jambon, uiteraard dat was het afscheidsfeestje ;D
De nieuwe heeft ook de US neus gelukkig
De nieuwe heeft ook de US neus gelukkig

|
Volvo in de sneeuw!!
|
|
4 December 2010, 17:02
@Jambon, uiteraard dat was het afscheidsfeestje ;D
De nieuwe heeft ook de US neus gelukkig ![]()
4 December 2010, 17:13
Ziko schreef:@Jambon, uiteraard dat was het afscheidsfeestje ;D Toffe bak! Zijn dat winterwielen zeker?
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
4 December 2010, 17:26
245DL 1980 USA
4 December 2010, 19:27
Zonnehuis2 schreef:En zo worden we wakker met -8 graden; Nou, dat gaat wat vlotter dan bij deze: ![]() http://www.youtube.com/watch?v=5sItU2rCP...re=related
4 December 2010, 20:37
ach ja, ff wakker laten worden na zo lang is ook een kunst, als ie de 544 had geprobeert (links achter..) had ie al 6 min. onderweg geweest..
4 December 2010, 22:28
Vandaag ook wat hoor; parkeer m'n 245 altijd met de zijramen een centimetertje open, kan die lekker doortochten.
Nooit last mee gehad want ik heb van die windreflectors op m'n zijramen/deuren. Kom ik bij m'n auto en doe de deur open; :o :o binnenin net zoveel (stuif)sneeuw als buiten!! Ja achteraf snap ik het wel, de auto stond net op de hoek naast een hoog gebouw waar de wind omheen speelde terwijl het heel licht sneeuwde.......dashboard,klokken,voorstoel, vloermat alles was wit. Ik had geen fototoestelletje bij me anders had ik naast het volvo-in-de-sneeuw-topic ook een sneeuw-in-de-volvo-topic kunnen openen ;D Verder toch nog heel plezierig aantal keren gereden met een grote tandemas aanhanger van huis naar stortplaats.Dan heb je wel plezier van winterbanden en sperdif.
4 December 2010, 23:50
Haha, zal je net die pech hebben.
Vorige week ook een mooi tafereeltje in.. of beter: onder de sneeuw, op de parking van het werk. Helaas geen fototoestel bij. En de lol was er behoorlijk snel vanaf, toen collega's me er op attent maakten dat de strooiwagen tegen mijn Volvo was gereden :o Gelukkig geen schade. Wel een trauma rijker. :
4 December 2010, 23:54
"gelukkig geen schade"
Daarbij laten we voor het gemak onvermeld dat de strooiwagen nu in de garage staat om z'n chassis te laten richten ;D ;D
5 December 2010, 00:00
;D
Hij was wel ineens snel weg van die parking.. onraad geroken? :-X. Volgens de collega's schommelde de Volvo duidelijk wel een beetje heen en weer, als gevolg van het contact (tegen de achterbumper). Maar toch echt goed gekeken en niets te zien, dus zal wel niet zo heftig geweest zijn. ;D
5 December 2010, 00:36
Rubicon schreef:;DDus dit jaar jaag je hem door de winter Saskia... |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|