Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gespot
ja, maar zat niet veel aan, er ligt nog een tunnelbak achterin maar die is gesneuveld, ik heb er vorige wk een nw reservewiel uitgehaald. De 164 heeft een hoogteverstelling onder de bestuurdersstoel, verder is het kruimelwerk..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Kun je kijken hoe de kaartenbak LV (plus bevestigingsdopjes) er aan toe is? Ligt volgens mij op de achterbank. Voor hoeveel denk je die mee te kunnen nemen? Zitten zeker geen koplampwissers op? Zit volgens mij ook een inbouwfront voor DIN-radio onderin in, heb er zelf al een maar is nog wel eens vraag naar. Thanks alvast.
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Antwoord
Jambon,

Ik heb wel interesse in de deurrubbers als die nog aanwezig en goed zijn.
Ivm schilderwerkzaamheden liggen die van mij er nu toch uit.
Zijn ze nog goed, en jij vind de prijs netjes mag je ze me meenemen.
Ik vergoed dan uiteraard de kosten!

Ik hoor het wel.

Groet Leon
Antwoord
Ik rotterdam staat bij sloperij ?kralingen? aan de hoofdweg (waar tegenwoordig ook een volvo dealer in de buurt zit) heeft ook een zweeds hoekje... (245, 144, 850, 960, saabs, etc) maar daar vraagt hij ook zweedse prijzen voor (factor 10).
Antwoord
Arjan...zal ik doen, RV zit er nog op maar is iig een hoekje uit.. prijzen weet ik niet maar ze zijn niet duur met incourante auto's..

inbouwfrontje is al weg, alleen de beugeltjes die in de sleufjes ad zijkant gaan zin er nog, en de stekker..

geen wissertjes..

Leon, de rubbers zijn op zich goed, maar het zijn massieve, dacht dat die juist niet op een 2 serie zitten.. mogelijk ooit vervangen door de verkeerde (of ik heb het verkeerd..)

ook nog de extra tochtrubbers, maar, ik denk dat ik die zelf in beslag neem... ens zien wat ik allemaal onderin de koffer kan proppen.. Wink

de zwarte achteruitkijkert is al in de tas.. ;D

niemand voor de stabi achter..?

Antwoord
DopdeDouwer schreef:Ik rotterdam staat bij sloperij ?kralingen? aan de hoofdweg (waar tegenwoordig ook een volvo dealer in de buurt zit) heeft ook een zweeds hoekje... (245, 144, 850, 960, saabs, etc) maar daar vraagt hij oo zweedse prijzen voor (factor 10).

die ken ik ja (allebei wel eens binnen geweest..) heeft wel een "bijzonder hoekje" Porsches ook..
Antwoord
Als er zo'n moderne voorruitlijst op zit is dat misschien wel wat voor felix.
Antwoord
zit een Polarlijst in, met een ne ruit (+barst) Ik wil die er ook afhalen voorgeval ik een nw ruit nodig heb, zit al een pit in, en alhoewel de markante raamomlijsting dan vervalt, zal een hoop herrie schelen..
Antwoord
Vanmorgen op parkeerterrein bij die supermarkt zag ik deze staan. Ja ik heb ook al gekeken bij RDW en je lacht je gek. :-)

[Afbeelding: Foto-AEYN4DCZ-D.jpg]
[Afbeelding: Foto-ASJDPQC6-D.jpg]
[Afbeelding: Foto-8SE6BP8E-D.jpg]
Antwoord
1975 ;D ;D
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Photo Gespot: Welk type velg? gerbenvdlindeu 9 9.895 13 November 2018, 00:22
Laatste bericht: UraniumFever
  bijzondere auto's op de weg gespot, maar geen Volvo's PP! 13 11.349 20 February 2008, 16:10
Laatste bericht: Dirk242

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 11 gast(en)