Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bieden op Ebay producten
ja dat is killing voor je humeur heheeh Big Grin
Groet,<br />William<br /><br />244 GL B23A 1982 96000 km gedocumenteerd<br />945 LPT B23FK 1998
Antwoord
Mijn ervaringen zijn helemaal in lijn met die van @Rubicon.
Als je netjes je max invult, gaan mensen die grens opzoeken.
Je ziet dan vaak heel veel biedingen totdat je overboden wordt.

In de psychologie wordt dat als volgt verklaard:
Als je de hoogste bieder bent, dan voelt het al alsof iets al van jou is. Als je dan wordt overboden, dan voelt het alsof er iets van je is afgenomen.

Met andere woorden, je gaat er meer voor over hebben.
Op het moment dat je op het allerlaatst je uiterlijke bod invoert maak je meer kans om het te krijgen voor wat je er ook echt voor over hebt.
Wordt je dan nog overboden doordat iemand anders een hoger maximum had ingesteld, dan is dat dus ook terecht.
Daar zou je dan ook geen probleem mee moeten hebben. Je hebt immers je maximum ingesteld.

Wel is het handig om vrij aan het begin al wel iets van een bod te plaatsen.
Als er nog niet op geboden is, mag de aanbieder een veiling annuleren.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl
Antwoord
s9606564 schreef:Mijn ervaringen zijn helemaal in lijn met die van @Rubicon.
Als je netjes je max invult, gaan mensen die grens opzoeken.
Je ziet dan vaak heel veel biedingen totdat je overboden wordt.

In de psychologie wordt dat als volgt verklaard:
Als je de hoogste bieder bent, dan voelt het al alsof iets al van jou is. Als je dan wordt overboden, dan voelt het alsof er iets van je is afgenomen.

Met andere woorden, je gaat er meer voor over hebben.
Op het moment dat je op het allerlaatst je uiterlijke bod invoert maak je meer kans om het te krijgen voor wat je er ook echt voor over hebt.
Wordt je dan nog overboden doordat iemand anders een hoger maximum had ingesteld, dan is dat dus ook terecht.
Daar zou je dan ook geen probleem mee moeten hebben. Je hebt immers je maximum ingesteld.

Wel is het handig om vrij aan het begin al wel iets van een bod te plaatsen.
Als er nog niet op geboden is, mag de aanbieder een veiling annuleren.

mee eens, bedrag inkloppen, pc uit, morgen ens zien wat het geworden is...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
dus het voelt beter als je er op het allerlaatst achter komt dat je er te weinig voor over hebt dan dat je er halverwege of wellicht ook op het allerlaatst achter komt dat je er te weinig voor over hebt gehad?
Dat is geen psychologie maar gewoon het feit dat je er te weinig voor over hebt gehad. ;D
Groet,<br />William<br /><br />244 GL B23A 1982 96000 km gedocumenteerd<br />945 LPT B23FK 1998
Antwoord
Ehm, het punt wat ik wilde maken was juist:

Bedanken wat je maximum bod is, lekker naar bed gaan, wekker zetten 5 min voor einde veiling, wachten, in laatste minuut hoogste bod inkloppen, hopen dat dat genoeg is

Eerder je max inkloppen zal de prijs opdrijven.
Dan verstoot je namelijk de hoogste bieder tot dan toe (die net gehecht was geraakt aan het item) van de troon.
Inmiddels heeft die er al meer voor over en gaat net zolang opbieden totdat hij weer de hoogste bieder is.
Antwoord
http://www.auctionstealer.com
Antwoord
Bedankt voor de link Martje !

Ik ben deze die over een uur afloopt aan het volgen om te kijken hoe het bieden aan het eind van de veiling verloopt Smile

http://offer.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vi...0560311397
Antwoord
Interesting (de veiling dan, rechts gestuurd is niks voor mij).
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
En zo'n sniper ook. Ben nu even aan het spelen met https://www.myibay.com/main is gratis

@jos245, bedoeld om zo mee te rijden, voor onderdelen of ombouw naar linksgestuurd?
Antwoord
Op die auto heb ik niet geboden.
Was slechts als voorbeeld om te zien hoe biedingen verlopen aan het eind van een veiling Smile

Rechts gestuurd is ook niks voor mij.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)