31 October 2010, 21:30
Op de foto's is het best een mooie auto. Kans is alleen wel aanwezig dat 't beestje nu in de shredder belandt.
|
Foto's VKB 2010
|
|
31 October 2010, 21:30
Op de foto's is het best een mooie auto. Kans is alleen wel aanwezig dat 't beestje nu in de shredder belandt.
31 October 2010, 21:41
Yellow240 schreef:Wat was er overigens met die groene 240 die weggesleept werd? Ik heb het ook nog zien gebeuren, maar wat er nou aan de hand was ??? Het lijkt wel vaste prik!! Vorig jaar regende het wat harder dus waren ze met de auto de (buitenlandse)handelaars platen van de auto's aan het schroeven > :![]() Wij zagen het gebeuren en waren er naartoe gelopen. Mijn pa kon het niet laten en vroeg de diender in kwestie wat nou de reden was tot wegslepen. Het kwam erop neer dat het kenteken niet overeenkwam met de auto. Ook zou volgens hem de kleur niet overeenkomen met het chassisnummer en er zou nog BPM verschuldigd zijn ??? ??? ??? Vol misplaatste trots werd er door de agent gemeld dat het voor de eigenaar een duur geintje zou worden > ![]() Ik weet niet wat hier allemaal waar van was, heb dan dus ook maar tot tien tellend op me lippen gebeten :-X :
Volvo 240DL (Bj. 1983), B21A, AW71-L.
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG 210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008) Ik en mijn Volvo
31 October 2010, 21:45
volvosvenska schreef:Zag gisteren samen met yellow240 dat deze auto werd gesleept, vonden we nog raar. Snap het nu wel eigenlijk. Ik zag ook dat deze auto werd weggesleept :o maakt idd wel duidelijk waarom
Volvo 245 DL, B19A, M46, 1977
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992
31 October 2010, 22:02
Toch wel raar dat ze in Nederland zoiets viseren als de VKB. Hier in België zijn ze zelfs te stom om te weten wie z'n autotaks betaald. Ze doen nu speciale controles langs de weg om de nummerplaten dan te controleren. Geen belasting betaald, word je auto aangeslagen. Uit§eraard worden Poolse en Bulgaarse platen niet gecontroleerd want die mannen zijn te agressief.
Hier in België kan je 20 jaar rond rijden zonder belasting op je auto te betalen zolang je de controle langs de weg maar weet te ontlopen. Echt waar. Het rare is dat ze na 1 dag te laat betalen van personenbelasting wel al weten dat je niet betaald hebt. De logica in dit land is zo ver te zoeken. Maar goed op gebied van auto's ben ik helemaal in orde. Ik heb er 3 ze zijn alle drie verzekerd en op alle drie word elk jaar belasting betaald. Maar net zoals het hoort. P.S. Dank voor de complimenten iedereen. Als er nog mensen met foto's zijn gooi je ze hier maar gerust bij.
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
31 October 2010, 22:29
Hoi Kjell, ik heb hetzelfde probleem als Saskia. Mijn oude PC doet er een kwartier over om de foto's binnen te halen.
In ieder geval, ik heb mijn mudguards kunnen kopen en ook nog enkele schakelaars (maar daar was jij bij). Het was een prachtige dag, veel virtueel volk eindelijk in't echt kunnen zien. Hier de link naar mijn foto's http://s660.photobucket.com/albums/uu330...030102010/ Groeten, Koen
31 October 2010, 22:47
Die groene:
Eerste afgifte in in NL 26-10-2010 Hoe kan het dan zijn dat die wagen geen drie letters in het midden heeft?!? ![]()
31 October 2010, 23:14
Huh, wel heel raar dat hij wel in het RDW systeem staat.
Misschien achterstallige info bij de politie? Zon nummerbord kan je volgens mij aanvragen als je auto van voor een bepaald bouwjaar is.
31 October 2010, 23:23
DopdeDouwer schreef:Huh, wel heel raar dat hij wel in het RDW systeem staat. Sluit ik me bij aan. Het volgende is te lezen op oldtimernederland: "Voor geimporteerde klassiekers kan men bij de RDW een 'ouderwets' kenteken aanvragen, mits de datum eerste toelating voor automobielen voor 1978 en voor motorrijwielen/bedrijfsvoertuigen voor 1973 ligt. Deze regeling is een aanvulling op de al langer bestaande mogelijkheid om historische voertuigen, die door het verlies van kentekenpapieren een recente nummerplaat bezitten, weer van het oorspronkelijke kenteken te voorzien"
Volvo 240DL (Bj. 1983), B21A, AW71-L.
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG 210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008) Ik en mijn Volvo
31 October 2010, 23:45
Ik ben vandaag naar de VKB geweest, het was een heel eind rijden voor mij van uit Oostende naar Utrecht en terug (512 KM).
De enkele kleine onderdelen die ik zocht voor mijn 144 waren er niet te vinden. Alvast een pluim aan de fotografen voor de mooie foto's hier op het net.
1 November 2010, 12:04
Broederlijk naast de Super Polar van Ruud ![]() Internationaal gezelschap ![]() 242 165 (jammer van de lelijke kleur) ![]() De mooiste van de parkeerplaats ![]() DBS (o nee, dat was Auto Italia in Houten, daar kwamen we toevallig langs) Niet veel bekenden gezien, verder, alleen Carlo, Ben (maar die had het druk) en de auto van Gerard. |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|