Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
242 plaatjes
R?mvit zgemaar erg vrij vertaald :p Maar die rood/koper-achtige (durf het geen naam te geven anders gaat Robbert weer flippen), die kleur vind ik erg dapper Big Grin
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
Gias schreef:ik vroeg me zo's af, een grill voor geintergreerde mistlampen (GT style) is dara nog aan te komen. ziet er wel erg gaaf uit.

Kun je vergeten vrees ik. Hoop ook nooit dat mijn grill kapot gaat, want als je er al aan kunt komen zijn ze erg duur (Volvo Klassiekerbeurs a 100 euri meen ik)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Robbert242DL schreef:
Gias schreef:ik vroeg me zo's af, een grill voor geintergreerde mistlampen (GT style) is dara nog aan te komen. ziet er wel erg gaaf uit.

Kun je vergeten vrees ik. Hoop ook nooit dat mijn grill kapot gaat, want als je er al aan kunt komen zijn ze erg duur (Volvo Klassiekerbeurs a 100 euri meen ik)

Vind je dat erg duur ?? Kost maar anderhalve tank benzine..... Als je het echt mooi vindt..... ('k vind het niet mooi, die rechthoekige verstralers in die grille met ronde lampen. Mooi origineel houden, die groene 242. Mooie auto, hoor !)
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Antwoord
Ik sluit me bij Gerben aan......gril niet doen, mooie auto!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Sander van Buiten schreef:Ik sluit me bij Gerben aan......gril niet doen, mooie auto!

Vind het bij mijn 242 wel staan.... Is origineel bij mij btw.
Maar idd, een hele mooie auto!
Antwoord
Gerben schreef:
Robbert242DL schreef:

Vind je dat erg duur ?? Kost maar anderhalve tank benzine..... Als je het echt mooi vindt..... ('k vind het niet mooi, die rechthoekige verstralers in die grille met ronde lampen. Mooi origineel houden, die groene 242. Mooie auto, hoor !)

5 tanken LPG in mijn geval :lol: :lol:
Maar dan heb je alleen de grill nog maar. Dan de lampen er nog bij, knop op het dashbord en aansluiten...
Antwoord
Jouw 242 is dan ook HEEL speciaal........ :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Sander van Buiten schreef:Jouw 242 is dan ook HEEL speciaal........ :lol:

Inderdaad :oops: :oops:
Ik kan je achterliggende gedachte raden :evil:
Morgen eerst vakantiebeurs en dan weer verder schuren....
Antwoord
Robbert242DL schreef:
Sander van Buiten schreef:Jouw 242 is dan ook HEEL speciaal........ :lol:

Inderdaad :oops: :oops:
Ik kan je achterliggende gedachte raden :evil:
Morgen eerst vakantiebeurs en dan weer verder schuren....

Vakantiebeurs?? Niet te lang bij de Zw?dse D?mes blijven hangen he hahahaha

btw (ff serieus): als je wat info van Zweden mee kan nemen voor me graag Big Grin Gaan daar toch zeker ff kijken van de zomer en heb geen tijd om zelf te gaan
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
John242 schreef:Trouwens, wit komt terug!!.
Ik zei dit al een jaar geleden ,maar het ziet er toch naar uit dat het toch gaat gebeuren.

Bij de wat duurdere prijsklasse zeker.

en........ ik vindt het niet lelijk:
[Afbeelding: 530iwit.jpg]

Maar genoeg over de kleur wit, anders ander topic.

Pardon? Hier kun je niks van vinden, da's toch nog lang niet af!
(en ik zou die klei weer in een hoopje vormen en opnieuw beginnen, psychedelisch gedoe van die beieren tegenwoordig)

grgrgrgr
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)