Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Shit, bekeuring gekregen maar....
Misschien primair, maar 90% van de mensen denkt er zo over........

Ik vindt het vreemd dat iedereen met zo'n pet op verheven wordt tot een soort "ubermensch" die zelfs in zijn vrije tijd nog geacht wordt mensen aan te geven (politie klik lijn).

Sorry hoor maar dat is mijn mening
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
John242 schreef:Misschien primair, maar 90% van de mensen denkt er zo over........

Ik vindt het vreemd dat iedereen met zo'n pet op verheven wordt tot een soort "ubermensch" die zelfs in zijn vrije tijd nog geacht wordt mensen aan te geven (politie klik lijn).

Sorry hoor maar dat is mijn mening

Die is helder,

Wellicht een dooddoener, maar ga eens een dagje mee als verkeers regelaar.
Ik doe het ieder jaar voor de verlichte optocht in Berghem.
Je wil niet weten wat een debielen er rondlopen in Nederland.
Wat je over je heen krijgt als vrijwillger is echt NIET normaal. En ik verwijs mensen alleen maar naar een parkeerplaats.

Ik vervloek ze ook wel eens die "agentjes" maar,
Ik weet wel dat ze in 99% van de gevallen correct zijn in hun handelen
En ik zou het niet kunnen, daar is mijn lontje (en ik gok de jouwe ook) veeeel te kort voor.
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
verkeers regelaar perfect, en vrijwillig nog beter echt waar.
er lopen idd mindere goden rond ja ben ik helemaal met je eens

En 'correct ' handelen tja.. het is de vraag in hoevere je dat wildt als een mens tegenover de ander.
en dan doel ik op de willekeur waarmee dat soms gebeurt, in gevaarlijke situaties ben ik er volstrekt voorstander van dat er opgetreden wordt.

Maar het gebeurt maar al te vaak dat er een financieel gat gedicht moet worden, en dan worden er bepaalde overtredingen zwaarder bestraft dan nodig, dan had het ook met een waarschuwing oid. vanaf gekund.

En die willekeur daar baal ik van.

En ja, als ik" blauw" zie wordt mijn lontje heel kort...(let wel, ik ben geheel onthouder qua alcohol) Big Grin Big Grin
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
John242 schreef:verkeers regelaar perfect, en vrijwillig nog beter echt waar.

En 'correct ' handelen tja.. het is de vraag in hoevere je dat wildt als een mens tegenover de ander.
en dan doel ik op de willekeur waarmee dat soms gebeurt, in gevaarlijke situaties ben ik er volstrekt voorstander van dat er opgetreden wordt.

Maar het gebeurt maar al te vaak dat er een financieel gat gedicht moet worden, en dan worden er bepaalde overtredingen zwaarder bestraft dan nodig, dan had het ook met een waarschuwing oid. vanaf gekund.

En die willekeur daar baal ik van.

En ja, als ik" blauw" zie wordt mijn lontje heel kort...(let wel, ik ben geheel onthouder qua alcohol) Big Grin Big Grin

Daar kiest die agent toch niet voor? Die doet het werk dat is opgedragen. Ik kan daar wel last van hebben maar besloot die morgen zelf wat harder te rijden dan was toegestaan. En dat kost dan geld, logisch! Bedenk overigens wel dat je in 5 van de 100 keer gepakt wordt ..... de rest was gratis Smile
Wil je dat niet? Dan ga je lopen en dan nog niet eens in beschonken toestand wat dat levert ook een boete op.
Antwoord
[quote="lutra Je hoeft maar een keer bij een, met 110 km/u op een 80 km weg, doodgereden kind te staan en je kijkt dan toch anders tegen controles aan.[/quote]

Met 50 km/u ook geen gezicht maar begrijp goed wat de strekking is.
Dat van die gevaarlijke verkeersituaties is wel de bedoeling van het geheel maar zoals zovaak gezien niet altijd de realiteit.
Wat is er gevaarlijk aan een overzichtelijke straat binnen de bebouwde kom, geen gelijkwaardige kruising met zijstraten en ongeveer 1200m. lang? En dan controleren met [size=24px]3[/size] laserguns?????? Ik reed keurig 45!
Antwoord
jij wel ja...
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
245T Wolff schreef:[quote="John242"]verkeers regelaar perfect, en vrijwillig nog beter echt waar.

En 'correct ' handelen tja.. het is de vraag in hoevere je dat wil als een mens tegenover de ander.

Daar kiest die agent toch niet voor? Die doet het werk dat is opgedragen.

[-(
Antwoord
wat dacht je van 80per uur op de A10??
schoner voor het milieu??
staat eerder stil, langer stil en wat doet dat qua uitstoot??
80 in z'n 5 is ook leuke slogan, vooral in een 404 op milieuvriendelijkere brandstof(LPG) zonder 5-de versnelling Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
snelheidslimieten en beperkingen ok, maar dit..... :evil: :evil: :evil: :evil:

om uiterrard ook weer of-topic te blijven:
WAAROM is een LPG auto zo duur in de wegenbelasting???
is zoals gezegd milieuvriendelijker, geen zwaveluitstoot, een afvalproduct, niet gekoppeld aan benzineprijzen, en toch steeds duurder, zowel qua aanschaf als wegenbelasting
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
PP,
1, Helemaal met je eens

2, Ik weet het ook niet.( maar het is wel belachelijk)
Antwoord
Nu blijkt dat Lutra maar beter z'n mond had kunnen houden dat ie verbalisant is. Helaas.

Maar ik vind het dapper, en hij heeft gelijk. Wij allen zijn er verantwoordelijk voor dat deze mensen nodig zijn. Dus moeten we ze ook accepteren. Als je iets fout doet wordt je ervoor bestraft. Terecht.

Maar ??n ding van Lutra snap ik niet. En daar mag ie me over PM-en. Want ik reed een keer: werkelijk gemeten 85 (waar ik 80 mocht met plusminus 87 km/u op de teller) maar kreeg keurig een brief vanuit leeuwarden voor een overtreding van 82 km/u na correctie. Ik ging namelijk ook uit van zijn verhaal. Dat had ik namelijk eerder gehoord. Dus hoe kan dat.

Ik heb echter gewoon betaald want ik was natuurlijk fout!
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Laat ze maar lachen met onze bakstenen. :p Volvodiesel 4 3.364 18 November 2009, 00:49
Laatste bericht: Volvodiesel
  Geen Volvo, maar wel mooi : - ) Ticcie 18 9.126 2 December 2008, 01:18
Laatste bericht: Dirk242
  Geen Volvo maar wel leuk volvo 245 SE 1992 6 3.508 29 June 2007, 12:08
Laatste bericht: michiel
  een hele foute opel, maar toch....... John242 6 4.416 11 July 2006, 23:46
Laatste bericht: mado

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)