Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Shit, bekeuring gekregen maar....
Dat bedoelde ik ook: gegokt en verloren zullen we maar zeggen........als je weet dat je fout zit moet je verlies gewoon nemen..... :lol:

Bij mij in de straat is een kleine stukje eenrichtingsverkeer waar iedereen altijd tegenin rijdt (ik ook)............je zou ze moeten zien jammeren als er bekeurd wordt............... :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
A'dam is toch wel makkelijk....
als je je hier letterlijk aan de verkeersregels houdt kom je nergens.
Wordt ook zeker gedoogd, en niet meteen bekeurd, maar eerder teruggefloten, belerend toegesproken enz. Big Grin Big Grin Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
ja maar Amsterdam dat is ook een verhaal apart natuurlijk. Een staat in een koninkrijk...of hoe noem je dat. Alleen al hoe stadstelen daar functioneren (doen ze dat eigenlijk??), geheel onafhankelijk en ook zelfs met enorme verschillen in regels t.o.v. elkaar is echt belachelijk vind ik.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Heb je al betaald?

anders gewoon beschikking afwachten.
en kijken wat daar staat.

2005 is fout. gewoon verbaasd zijn en bezwaar maken tegen de termijn.
kijken wat er gebeurt.
ik heb wel eens een parkeerbon gehad met de kleur fout zwart ipv blauw
(dus minimaal verschil) en TS-49-GV ipv TS-46-GV nooit betaald. nooit meer wat van gehoord.
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
He jeroen, hoe moet ik dit nou weer rijmen met jouw 'uitbarsting' over de Landwind?? :lol: :wink: :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Je kan het natuurlijk altijd voor laten komen,
Vorig jaar(2005) ben ik nog vrijgesproken voor een gevalletje onverzekerd zijn.
Het was 1,5 dag maar toch, Ik had een motor gekocht op een zaterdag, met een busje opgehaald en maandag de verzekering gebeld.
Krijg ik een paar weken later een brief met daarin de mededeling of ik even 380 euro wilde overmaken wegens onverzekert rondrijden.
Omdat het een oldtimer was kon ik aannemelijk maken dat het een opknapper was en dus niet mee gereden had.

Opzich zijn die administratieve controles wel goed hoor, je zal er maar een treffen die niet verzekerd is, maar in mijn geval was het dus een gang naar de rechtzaal waard.
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
John242 schreef:Je kan het natuurlijk altijd voor laten komen,
Vorig jaar(2005) ben ik nog vrijgesproken voor een gevalletje onverzekerd zijn.
Het was 1,5 dag maar toch, Ik had een motor gekocht op een zaterdag, met een busje opgehaald en maandag de verzekering gebeld.
Krijg ik een paar weken later een brief met daarin de mededeling of ik even 380 euro wilde overmaken wegens onverzekert rondrijden.
Omdat het een oldtimer was kon ik aannemelijk maken dat het een opknapper was en dus niet mee gereden had.

Opzich zijn die administratieve controles wel goed hoor, je zal er maar een treffen die niet verzekerd is, maar in mijn geval was het dus een gang naar de rechtzaal waard.

Ik heb ook zoiets lopen........ Dafje gekocht en overgeschreven, per auto-transporter naar garage gebracht voor wat werkzaamheden. Twee maanden later (het was vakantietijd en ik had geen haast) verzekering in laten gaan en de auto rijdend opgehaald........ Boete van 320 euro wegens onverzekerd zijn gedurende de twee maanden dat-ie bij de garage stond..... Op zich misschien tercht , maar wel zuur.
Wat is je advies ? Betalen en een brief schrijven (de garage wil wel verklaren dat de auto daar twee maanden binnen heeft gestaan) of voor laten komen ??
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Antwoord
Niet betalen en voor laten komen.
is mijn advies, je staat redelijk sterk als de garage je verhaal steunt.

En idd. het was 320 e ipv. 380 e Dit was na de verhoging (uitzuigers)
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
In zo'n geval zou ik het zeker proberen: hier heb je een serieus en eerlijk verhaal dat een derde kan bevestigen.

Vind ik iets heel anders dan je beroepen op een foutje van een verbalisant
Antwoord
lutra schreef:Heb ik veel ervaring mee.........als verbalisant 8)

Die's interessant, zo krijgen we van alles binnen de gelederen !

mijn broer, die ook dienstdoendert is vertelde trouwens wat anders maar dat moet ik nog even afwachten
cht niet<br /><br />Geen Volvo 240 Polar '91, wel een franse diesel<br />Honda Cb900F Boldor '81<br /><br />www.eencity.nl
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Laat ze maar lachen met onze bakstenen. :p Volvodiesel 4 3.364 18 November 2009, 00:49
Laatste bericht: Volvodiesel
  Geen Volvo, maar wel mooi : - ) Ticcie 18 9.126 2 December 2008, 01:18
Laatste bericht: Dirk242
  Geen Volvo maar wel leuk volvo 245 SE 1992 6 3.508 29 June 2007, 12:08
Laatste bericht: michiel
  een hele foute opel, maar toch....... John242 6 4.416 11 July 2006, 23:46
Laatste bericht: mado

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)