Topics: 18
Mooi!
"Rallye" in de toerenteller.
Topics: 289
SFRC schreef:Mooi!
"Rallye" in de toerenteller.
..oude spelling..
Topics: 39
Zeg, welk type/merk electronische ontsteking is dat? Duidelijke sterkere vonk?
Arn02 schreef:Zeg, welk type/merk electronische ontsteking is dat? Duidelijke sterkere vonk?
Arno dat is een oude transistor ontsteking van Lucas, doet het al 3 auto's lang, ben erg zuinig op de rotor want daar kan ik niet meer aan komen.. mocht ie er ooit mee ophouden dan gaat er een Hot-Spark setje met bijbehorende bobine in.. (tenzij ik voor die tijd al iets MS-errigs erin heb geschroefd..)
Hoe zit het latere gaspedaal gemonteerd en wie heeft er een plaatje van de verbinding onder de kap voor me..?
Topics: 16
Bedoel je de verbindingen van de gasstangetjes?
Overgang van gaskabel naar de duwstangetjes of echt onder het dashboard?
frox schreef:Bedoel je de verbindingen van de gasstangetjes?
Overgang van gaskabel naar de duwstangetjes of echt onder het dashboard?
het pedaal zal wel tegen het schutbord geschroefd zitten, aansluiting daar zal zoiets zijn als de koppelingkabel, ingehaakt.. die gaat dan naar die beugel onder de motorkap, en hoe zit het dan verder..?
20 December 2015, 23:13
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 December 2015, 23:29 door frox.)
ik zal morgen ff wat fotos maken.

mile:
Hier alvast hoe het in de motorruimte zit.
Ik heb ook al zitten kijken om het aan te passen. Bij mij rammelen de gasstangetjes als ik gas los laat. Heel irritant.
(De kabel boven de verwarmingsslangen is de kmtellerkabel)
[img][/img]
jij hebt er nog geen isolatoren tussen zitten zie ik (carb flens..) Verder ziet het er erg hetzelfde uit, allen de choke is duidelijk anders.. 1 kabel gaat pas verderop over in 2.. daar wil ik iig wat in veranderen.. pedaalbediening kan ik wellicht later nog ens bekijken.. alhoewel de rubber stop van het asje vandeweek uit het schutbord gevallen is, licht ergens achter het kastje achter de isolatie.. Wellicht daar een 2-serie rolletje met kabel van maken..
Nee isolatie stuk. Ik heb wel een aluminium spruitstuk liggen. Die moet er op komen.
En het liefst de gaskabel direct naar die stangetjes van de carberateurs.