Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De grille zit los
Vorige week hebben ze bij Hennes mijn grille vastgezet, maar nu zit hij weer los en kan hij heen en weer geschoven worden. Hoe krijg ik 'm weer vast?
Antwoord
hoezo los? zit erg simpel onder met 2 pinnetjes en boven ook 2 met veertjes ertussen. is agebroken of er is niets mis lijkt mij niet moeilijk.
Vitara
Antwoord
Je kunt hem niet naar voren en naar achteren bewegen, alleen van links naar rechts (en weer terug). De pinnetjes aan de bovenkant met de veertjes zagen er goed uit. Ik zal er morgen nog wel eens beter naar kijken.
Antwoord
Ik denk dat daar altijd wel wat beweging in zit, je zou kunnen proberen om de gril aan de onder wat beter te fixeren, door wat dikkere pennetjes
te gebruiken, of het plaatwerk beter in vorm te buigen.
Antwoord
Er kan best altijd wat beweging in zitten, maar het is nu echt zo dat de grille na een rit uit het midden staat. Niemand die het ziet, waarschijnlijk, behalve ik... (en jullie natuurlijk.) En daar kan ik dus niet tegen. (Net als het feit dat de nummerplaat voor scheef zit...)
Antwoord
Aan de onderkant van de grille horen drie palletjes te zitten, maar er zit er nog maar een. In plaats van de ontbrekende palletjes zitten parkertjes, die er wel voor zorgden dat de grille niet kon gaan klapperen ofzo, maar opzij schuiven kon nog wel. Nu heb ik over de gaten waar de parkertjes in vallen (en die natuurlijk veel te groot zijn) een stukje ducktape (of iedere alternatieve spelling (en waar zouden we zijn zonder)) geplakt, en daar de parkertjes doorheen geprikt. Dus dat zit weer. En ik heb meteen maar dat suffe lambda sondplaatje verwijderd.
Antwoord
Ik heb de mijne met wat bindstripjes van gezet. Gemakkelijk, goedkoop en degelijk! Big Grin
Antwoord
Ja, dat is natuurlijk ook een idee...
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Vervangen logo grille? Van Schellen 0 1.741 6 October 2018, 11:58
Laatste bericht: Van Schellen
  Bevestiging B20 badge grille 142 bartboos 4 3.754 9 December 2014, 22:30
Laatste bericht: Jambon
  Voor welk type is deze Grille Van Schellen 7 4.148 14 September 2012, 09:14
Laatste bericht: v700r
  Welke grille is dit? henqui 16 8.224 10 March 2011, 23:45
Laatste bericht: henqui
  Grille geestschrijver 28 14.397 1 June 2006, 19:46
Laatste bericht: Peter Timmer

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)