Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Duncan's ex-Polisbil
Jambon schreef:zo te zien heb je alles dubbel gedaan..! better safe than sorry..

Haha zo'n flauwe opmerking wilde ik ook al maken.

Was was er aan de hand met die politiemevrouw? Altijd leuk om te weten.
Wat zijn verder de plannen met deze? Gaat hij ooit helemaal netjes worden of laat je hem juist een beetje rat-look achtig? En dat je hem alleen verbeteren waar nodig?
En ik zie een 4-2-1 uitlaat en aan de inlaat kant een klein carburateurtje, gaat daar ook nog iets veranderen?
Antwoord
Wat vond die agente ervan? Smile
Antwoord
Haha, de rest alweer verwijderd..
En plannen; ALS ik hem 3 jaar ga schorsen, dan wil ik hem daarna wel echt mooi hebben.
En de 4-2-1 merk ik nu alleen bovenin een beetje.. Er komt vast nog wel een swap naar 2.3.
Momenteel rijd hij op gas en ga hem niet om laten keuren Naar benzine, aangezien er hier genoeg op benzine staanSmile

De politie-agentje was bezig met een boete uitschrijven voor een te gladde band.
Waar ik het uiteraard niet mee eens was.. Ze waren te beroerd om het te gaan meten.
Dus ben ik maar met meetgereedschap teruggegaan. Waarna ik moest aanhoren dat ik nog werd gebeld.
2 dagen later werd ik gebeld met De volgende mededeling; de agent die uw band heeft beoordeeld is er heel zeker van dat hij te glad is. Maar aangezien we zoveel hebben gediscussieerd, trekken we de boete in.
Hoezo bullshit?!
Antwoord
Ze hebben die boete gewoon ingetrokken omdat ze het niet zover wilden laten komen dat ze bij de rechter in het ongelijk zouden worden gesteld.
Dat ze de boete introkken "omdat er reeds zoveel was gediscussieerd" is geen legitieme reden,of zoals jij het zei : inderdaad bullshit.
Antwoord
Haha wat een figuren.
Zulk volk moet dan een bon uitschrijven ... het zijn ook gewoon mensen natuurlijk.
Weten ook niet alles maarja als je zelf niet eens weet waar je over praat hoe kun je er dan een bon voor uitschrijven...
Antwoord
Grappig dat ik jullie zaterdag gegemoed kwam, met een snelheidsverschil van 160km/u kon ik alleen de lampen op de voorkant zien Cool.
Goed bezig daar in Oostn
Antwoord
Dopski schreef:Grappig dat ik jullie zaterdag gegemoed kwam, met een snelheidsverschil van 160km/u kon ik alleen de lampen op de voorkant zien Cool.
Goed bezig daar in Oostn

Dat was idd wel echt toeval. Ik zag in de verte al een 240 aankomenSmile
Ik hoop niet dat ik je heb verblind:S
Antwoord
kleine update

Van de witte 244 zijn de achterlichten vervangen door nieuw :

[Afbeelding: 2s6x9ap.jpg]

De 360 is inmiddels verlaagd, zaterdagochtend in holten op de vermogensbank geweest. Daar kwam uit; 131 Pk en 204Nm koppel.

[Afbeelding: 2wp432b.jpg]

Zaterdagmiddag wezen driften in emmen.

[Afbeelding: imt35i.jpg]

[Afbeelding: 2uh49hd.jpg]

[Afbeelding: rirc78.jpg]

Vies was hij wel..

[Afbeelding: 335bepx.jpg]

[Afbeelding: 20a9jib.jpg]

[Afbeelding: j8kzyo.jpg]
Antwoord
Leuk elandrun wagentje ook die 360 Big Grin.
Antwoord
En een filmpje, helaas slechte kwaliteit.

<embed width="440" height="420" type="application/x-shockwave-flash" src="http://v8.tinypic.com/player.swf?file=3128rkh&s=8"><br><font size="1"><a href="http://tinypic.com/player.php?v=3128rkh&s=8">Original Video</a> - More videos at <a href="http://tinypic.com">TinyPic</a></font>
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: