Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Snelheidspraatjes...
Ik schiet altijd binnendoor, afslag Delft-Zuid op de A13 (eerst Delft, afslag op en af 8) scheelt nog meer).
Dan afslag Schieoevers langs de Makro, kom ik bij Schiedam net voor de Beneluxtunnel de weg weer op.
Andere mogelijkheid is de A4 afrijden vanaf Den Haag en dan onderlangs Delft Schieoevers.

Op de ring Zuid van Rotterdam afslag Rhoon eraf en weer erop scheelt ook 4 km file 8)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
ik rijdt vanuit Den Haag (Kijkduin ongeveer) richting Escamplaan, dan de N213 richting Poeldijk, Naaldwijk, bij Maasdijk de snelweg (A20) op richting Rotterdam. (15minuten) Dan de Beneluxtunnel, ring volgen en dan de A16 richting Breda. Dan stukkie A59 richting Waalwijk, eerste afslag eraf bij Terheijden, stukkie over de N weg en hop, ik ben er. (1uur5min-1-15min) Haast nooit file!! :-) :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ik heb nooit file, 4 km. van dorp naar dorp. (met mooi weer per fiets)
en dat 4 x per dag.... :lol: :lol:
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
vandaag moest ik iets ophalen bij het Waterlooplein( te groot & te zwaar voor in/op de fiets), kleine 8 min. fietsen vanaf mijn huis, 50 minuten!!!$*% :evil: :evil: ôver gedaan met de auto,. waardeloze toeristen, wegopbrekingen en koninginnedagvoorbereidingen :evil: :evil: :evil: :evil:
50 minuten voor 2 kilometer!!!, dan zit ik nog eerder in Rotterdam :lol:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
PP schreef:vandaag moest ik iets ophalen bij het Waterlooplein( te groot & te zwaar voor in/op de fiets), kleine 8 min. fietsen vanaf mijn huis, 50 minuten!!!$*% :evil: :evil: ôver gedaan met de auto,. waardeloze toeristen, wegopbrekingen en koninginnedagvoorbereidingen :evil: :evil: :evil: :evil:
50 minuten voor 2 kilometer!!!, dan zit ik nog eerder in Rotterdam :lol:

Amsterdam heeft't Big Grin :lol:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
tja...ik zeg niks... :lol:

behalve dan...BEDANKT VOOR JE POSTPAKKETJE!! :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: