20 April 2005, 11:31
Hoe is dit te doen bij een Turbo uit 1984? Ik vergeet ze telkens uit te zetten...
45 Turbo Intercooler, 1800 E & ES, 780 Turbo IC 16V, 965 2.5 24V
Koplampen continu aan
|
20 April 2005, 11:31
Hoe is dit te doen bij een Turbo uit 1984? Ik vergeet ze telkens uit te zetten...
45 Turbo Intercooler, 1800 E & ES, 780 Turbo IC 16V, 965 2.5 24V
20 April 2005, 13:45
Vaan schreef:Hoe is dit te doen bij een Turbo uit 1984? Ik vergeet ze telkens uit te zetten... Een echte Volvorijder heeft toch altijd zijn lichten aan? En gaan bij het uitzetten van het contact mee uit. (Bij mij dan is dit ook standaard?)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
20 April 2005, 15:58
Dan de volgende vraag: hoe word ik een echte volvorijder kwa koplampen?
45 Turbo Intercooler, 1800 E & ES, 780 Turbo IC 16V, 965 2.5 24V
20 April 2005, 16:19
orte Bochtenridder & Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
21 April 2005, 01:02
helaas foute forum PP
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
21 April 2005, 06:37
dussss...??kunnen nu toch wel alles dubben??
zijn tenslotte `onze`postings :o
orte Bochtenridder & Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
21 April 2005, 07:30
cross-forum discussies voorkom je zo wel...... maar moet nix uitmaken voor de doorgewinterde harde 200 forum gebruikers.
groeten maarweereens owen.
uperr
21 April 2005, 08:15
Er moet toch ergens wel een electrisch schema voor bestaan? Voor die 'safetylights' zoals Volvo zijn permanente dimlicht noemt.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|