Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tussenaslager 740
Goed aan gedaan om toch maar niet de Kramer-klassieker te nemen.
Ken 3 personen die allemaal een Kramer-auto gekocht hebben en aan alle 3 mankeerde wel heeeel erg veel.
Hij heeft leuk spul staan hoor, daar nix van, maar je kunt maar beter gewaarschuwd zijn.
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
Blij da je het zegt Rob. Hij leverde hem ook af zonder nieuwe apk, zonder iets van een beurt en met een hoorbaar tussenaslager. Deze wilde hij wel vervangen maar die moest dan wel uit een sloopauto komen die een kennis van hem nog uit de auto moest halen dus daar kon ik later dan wel voor terugkomen.

Die kerel weet niet hoe een net bedrijf te runnen.
Antwoord
Een gebruikte tussenaslager ergens onder uit laten halen: allereerst al dom om dat met een tweedehandsje te willen fixen, maar nog dommer om daar iemand voor te laten komen en dan nog over te moeten zetten. Dat is veel duurder dan gewoon meteen een nieuwe eronder. Tongue
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
Al met al als ik dit lees ben ik blij dat ik het anders heb gedaan. En om op de vraag van Bart Willem terug te komen; de 240 is helemaal niet slecht, een heel mooie auto in zeer goede technische staat met wat kleine roestplekjes. Geen probleem.

Hij begon elk puntje uit te vergroten en meldde mij dat de stoel doorgezakt was wat helemaal niet het geval is en meer van dat soort zaken. Moeilijke vent die Kramer..

Oh ja, binnenkort dus de introductie van mijn nieuwe bolide op het forum. Vrijdag is het zover. Spannend!!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: