Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Veranderingen 245 doorheen de tijd
Beste,

Ik ben wat aan het zoeken geweest naar de uiterlijke veranderingen aan de 245 doorheen de tijd.
Dus niet motor en dergelijke.
Maar het blijft me nogal onduidelijk, in 79 worden de ronde lampen vervangen als ik het goed heb. Maar bij wat gegoogle op foto's blijken er ook pre 79 modellen die geen ronde lampen meer hebben.
En dan merk ik ook nog modellen met verstralers, was dit persoonlijke keuze, latere toevoeging of een apart type/jaar?
Alsook zie ik foto's waar onderaan mistlampen bij hangen.

Het komt misschien door mijn beperkte autokennis, maar ik kom er echt niet uit :tape2:

Kunnen jullie mij misschien helpen (waar mogelijk met visuele voorbeelden) om de veranderingen weer te geven?

Alvast bedankt!
Er was laatst een topic over de verschillende frontjes. Het was een beetje afhankelijk van het model geloof ik of al overgestapt werd op de vierkante koplampen. 78/79/80 ligt erg dicht bij elkaar.

Ik zal het overzichtje met de verschillende neuzen er nogeens bij zoeken, die een volvoenthousiasteling heeft gemaakt.
Here you go: KKKllliiikkkkk

Staan wel een paar neusjes op.....
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Dit was het topic dat ik bedoelde:
http://volvolvo.nl/threads/8227-240-fron...-enz/page2

Aangezien daar al veer meer info staat, kan deze wel op slot een daar verder.

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  volgend jaar veranderingen m.b.t. kentkenbewijs en schorsen jos245 2 4.242 24 July 2013, 21:32
Laatste bericht: v700r
  veranderingen APK?? PP 29 17.754 20 April 2006, 11:37
Laatste bericht: jos

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)