Berichten: 217
Topics: 10
Lid sinds: Jul 2012
En daarbij, was het niet zo dat om aan europese regels te kunnen voldoen juist dit stuk A2 niet naar 120/130 kon/mocht?
(natuurlijk is het ook een helemooie melkkoe, helemaal mee eens. maar zo is het hele vervoer een melkkoe).
Berichten: 292
Topics: 10
Lid sinds: Apr 2009
de daar gedane bijdragen zijn steeds vrijwillig geweest
8555152121 418 1994
5263213001 719 2019
Berichten: 1.700
Topics: 46
Lid sinds: Dec 2006
LNijhuis schreef:terwijl juist het omslag punt van vervuiling bij een snelheid van 100 - 120 ligt en daarna neemt het logeritmisch toe!
Dus trajectcontrole is vorm van 'De vervuiler betaalt'.
oga244 schreef:de daar gedane bijdragen zijn steeds vrijwillig geweest
Dus trajectcontrole is een vorm van 'Belasting naar
misbruik, in plaats van bezit'
Beiden klinken toch best fair, dus wat is het probleem eigenlijk?
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Berichten: 355
Topics: 50
Lid sinds: Feb 2011
BartJu schreef:Dus trajectcontrole is vorm van 'De vervuiler betaalt'.
Dus trajectcontrole is een vorm van 'Belasting naar misbruik, in plaats van bezit'
Beiden klinken toch best fair, dus wat is het probleem eigenlijk?
welke "klassieker" met een "euro 6" motor bestuur jij?
Berichten: 1.700
Topics: 46
Lid sinds: Dec 2006
patrick2wd schreef:welke "klassieker" met een "euro 6" motor bestuur jij?
Wat ik bestuur kun je gewoon in mijn onderschrift lezen.
Maar wie had het hier over klassiekers? Ik niet.
Dus lees mijn bijdrage gerust nog een keer, maar dan in de juiste context (dus inclusief met het door mij aangehaalde citaat erbij).
Je zult dan zien dat mijn opmerking in principe voor
alle voertuigen geldt, onafhankelijk van emmissieklassen of brandstofsoort.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005