Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kom op tijd je bed uit!! (F1 GP)
thuur schreef:
henqui schreef:
Filip schreef:Formule 1 gaat zo beginnen!!
niks an!

Inderdaad... Heeft niets met auto's te maken en niets met sport :Smile

Gr Wink

Onzin natuurlijk, heeft alles met auto's en met sport te maken.
Technieken worden getest en later in productiemodellen gebruikt.
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
John242 schreef:
thuur schreef:
henqui schreef:
Filip schreef:Formule 1 gaat zo beginnen!!
niks an!

Inderdaad... Heeft niets met auto's te maken en niets met sport :Smile

Gr Wink

Onzin natuurlijk, heeft alles met auto's en met sport te maken.

Godzijdank John,

Ik dacht even dat ik op het forum van de NS-senioren-dagkaart-club terecht gekomen was,.. :roll:
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
Big Grin
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
John242 schreef:Onzin natuurlijk, heeft alles met auto's en met sport te maken.

Ze lijken niet op auto's, de technieken zien we pas over 10+ jaar (anders dan in de RallySPORT) en de partijen met het meeste geld winnen altijd....

Erg voorspelbaar en saai IMHO.

Vroeger was alles beter.... :lol:

Gr Wink
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
Alles wat 4 wielen,motor een stuur en remmen heeft (zelfs achteruitkijkspiegels),
Is in mijn ogen een auto...

Honda had in 1987 dacht ik op het eerste civic crx je van mijn moeder, al het PGM F1 injectie systeem gezet, wat rechtstreeks van de F1 kwam.

Nu ook worden er bv. keramische remmen en allerlei koolstof en fiber materialen getest die binnen een aantal jaren worden toegepast.

En volgens mij heeft Ferrari het meeste budget, maar toch.......

Echt waar. :o :lol:
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
John242 schreef:Alles wat 4 wielen,motor een stuur en remmen heeft (zelfs achteruitkijkspiegels),
Is in mijn ogen een auto...

Honda had in 1987 dacht ik op het eerste civic crx je van mijn moeder, al het PGM F1 injectie systeem gezet, wat rechtstreeks van de F1 kwam.

Nu ook worden er bv. keramische remmen en allerlei koolstof en fiber materialen getest die binnen een aantal jaren worden toegepast.

En volgens mij heeft Ferrari het meeste budget, maar toch.......

Echt waar. :o :lol:

Ok, ik schaar niet alles met 4 wielen onder de noemer auto Big Grin

Ferrari zijn meerdere partijen?? Ik doelde op de top 3. In de regen gaat het pas om de rijvaardigheid.

Maar goed, ik ben 4 of 5 jaar geleden gestopt met kijken, wellicht dat in de tussentijd wel degelijk iets is veranderd :lol:

Gr Wink
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
Ga maar weer eens kijken het is echt leuk.

( en dan bij voorkeur naar het duitse rtl, vÃÂÃÂl beter commentaar.)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: