Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoedenplank
Mijne heren, ik heb een vraagje. in mijn sedan zit er niets over de achterriemen in de hoeken onder het achterraam. Hier hoort een kapje oid dergelijks (over de gordelspanner welke op de hoedenplank gemonteerd zit) op te zitten? Heeft iemand er misschien nog een foto van?

Groet'n
Antwoord
kan je niet beter een complete lijst maken van wat er allemaal mist in die turbo van jou :lol: :lol: :lol:

als je effe geduld heb komt er een foto'tje , of iemand moet er toevallig een bij de hand hebben.
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Ja, hehe, ik kom er elke keer achter dat er 'iets' mist idd. Gelukkig geen schokkende dingen (turbo zit er wel in Big Grin ) maar altijd van die kleine piel dingetjes. Maar gelukkig vind ik het leuk om te doen!

Ik heb 't net al gevonden trouwens op 'tinternet':
http://www.vlvworld.com/indexframe.html?200/toc.htm

bij body-interior en dan naar seat seat belts. Zijn dat dezelfde die jij ook hebt?
Antwoord
ik heb nog wel twee van die kapjes...als het goed is :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Aha!, Zijn die dingen zwart? Is de kleur van die kappies toevallig ook nog afhankelijk van de kleur van het interieur?
Antwoord
lj_dekker schreef:Aha!, Zijn die dingen zwart? Is de kleur van die kappies toevallig ook nog afhankelijk van de kleur van het interieur?

ja, hebben dezelfde kleur als de andere kunststofdelen (dus in jouw geval zwart of donkerblauw, gok ik)
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Antwoord
zwart voor de turbo :-) alleen...na verloop van tijd worden ze wat grijs :-) maar siliconenspray doet wonderen...ik heb net even gekeken in de schuur: ze liggen er nog, kom je in de buurt van Leiden (ik woon niet ver van de A4) PB of mail me even!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
henqui schreef:zwart voor de turbo :-) alleen...na verloop van tijd worden ze wat grijs :-) maar siliconenspray doet wonderen...ik heb net even gekeken in de schuur: ze liggen er nog, kom je in de buurt van Leiden (ik woon niet ver van de A4) PB of mail me even!

Lijnzaadolie doet grotere wonderen Wink

Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
ook goed tegen roest, zeker na het lassen Big Grin Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: